  • 11. Data: 2009-06-15 19:21:04
    Temat: Re: Jak w koncu jest z zarowkami "tradycyjnymi" w UE
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Bo slyszalem, ze najpierw maja zakazac sprzedazy zarowek >100W.

    Eeee - czym sie stresowac :)
    Pierwsze co mi przychodzi do glowy, to ze przemyt wódki i papierosów z
    Ukrainy i Bialorusi zostanie zastapiony przemytem zarówek :)

  • 12. Data: 2009-06-15 20:12:02
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:
    > I na ile to wystarczy... I tak bez sensu...
    może wystarczy na tyle żebym CHCIAŁ zmienić żyrandol a nie MUSIAŁ

    jeffrey

  • 13. Data: 2009-06-15 21:06:53
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 15 Jun 2009 10:17:10 +0200, mk <d...@t...pl> wrote:

    >7 sek. w google i
    >http://www.budujemydom.pl/component/option,com_cont
    ent/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id
    ,9314/Itemid,45/
    >Pdr. M.

    "które zużywają do 80% mniej energii i świecą nawet przez 10 lat jest
    zatem bardzo korzystna."

    zuzycia energii nie mierzylem, ale z ta dlugotrwaloscia to bez
    przesady - jesczez zadna zarowka energooszczedna, ktora padla, nie
    swiecila 10 lat...

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2009-06-15 23:21:30
    Od: kryzju <k...@g...com>

    On 15 Cze, 23:06, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    > zuzycia energii nie mierzylem, ale z ta dlugotrwaloscia to bez
    > przesady - jesczez zadna zarowka energooszczedna, ktora padla, nie
    > swiecila 10 lat...

    Hmm.. a ja mam na ten przykład w salonie żyrandol wyposażony w
    świetlówki energooszczędne Philipsa, które siedzą już tam ~ 12 lat...
    > pozdarwiam,

    również pozdrawiam.

    --
    Krzysztof Kwiatkowski

  • 15. Data: 2009-06-16 04:49:58
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Uzytkownik "mk" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci
    > 7 sek. w google i

    http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,
    9314/Itemid,45/
    > Pdr. M.

    " od 1 wrzesnia 2009 ... a takze wszystkie zarówki nieprzezroczyste."

    Czas zaczac robic zapasy, bo preferuje glownie mleczne.

    Adam

  • 16. Data: 2009-06-16 09:21:04
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    kryzju pisze:

    > Hmm.. a ja mam na ten przykład w salonie żyrandol wyposażony w
    > świetlówki energooszczędne Philipsa, które siedzą już tam ~ 12 lat...
    >
    > również pozdrawiam.

    Wasze żarówki, to jeszcze nic
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,70-lat-minelo
    -a-zarowka-wciaz-swieci-i-swieci,wid,10283759,wiadom
    osc.html?ticaid=1837b
    http://epicentrum-kaluzy.blogspot.com/2008/05/niestr
    udzona-arwka-babcia.html

    I kamera online na tą żarówkę
    http://www.centennialbulb.org/photos.htm ;-)

  • 17. Data: 2009-06-16 12:04:27
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Mustafa pisze:

    > Eeee - czym sie stresowac :)
    > Pierwsze co mi przychodzi do glowy, to ze przemyt wódki i papierosów z
    > Ukrainy i Bialorusi zostanie zastapiony przemytem zarówek :)

    No to w takim wypadku wyjdzie ustawa o "zakazie posiadania"...

    Rylen

  • 18. Data: 2009-06-16 14:00:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 15:10:08 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    nt/task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,
    9314/Itemid,45/

    > Siekiera się w kieszeni otwiera, normalnie.
    > W dodatku mają po domach chodzić i sprawdzać, czym kto świeci...
    >
    > T.

    Psy spuszczę...

  • 19. Data: 2009-06-16 14:03:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 17:46:29 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Dnia pięknego Mon, 15 Jun 2009 15:10:08 +0200, osobnik zwany Tomasz
    > Nowicki wystukał:

    >>> http://www.budujemydom.pl/component/option,com_conte
    nt/
    > task,specialblogcategory/act,view_aktualnosci/id,931
    4/Itemid,45/

    > a kontrolera od abonamentu też wpuszczasz?

    Do mnie ZE dzwoni i miłym damskim głosem prosi o podanie stanu licznika :-)

  • 20. Data: 2009-06-16 14:20:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > No to w takim wypadku wyjdzie ustawa o "zakazie posiadania"...

    I amnestia dla tych co sami oddadzą :)))
    A ci co nie oddadzą.... więzienia, łagry, obozy, procesy...