  • 31. Data: 2017-10-20 12:59:49
    Temat: Re: Lekki off-topic... jakość usług, terminowość...
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 października 2017 12:09:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Tak to wygląda na dzisiaj.
    > Co autor ma na mysli?
    > http://imgie.pl/images/2017/10/15/IMG_20171013_17564
    9280e5.jpg

    Nie wierzę, że tak zostawi (bo nawet kołkowanie ma ładnie przykryte
    kawałkami "dekielków" wyciętych ze styro) tylko za cholerę mi do głowy nie
    przychodzi CO on tam da? Nie dał styro, zostawił mur - czyli chyba będzie
    chciał coś do tego kotwić? Taras jakiś? Tylko po cholerę wtedy grafitowy
    styro z taaaaaaakim mostkiem :-) Spytaj go bo nie wytrzymam :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2017-10-20 13:00:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 października 2017 21:01:37 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
> [...]
    59_1422578654528322_8521795255336308830_n.jpg?oh=c7c
    c3640ec3db1b081c205552adc53c4&oe=5A40555A

    > A taras to z czego zrobiłeś? Bo ładnie wygląda.

    Nasz krajowy modrzew olejowany w kolorze palisander :)
    Decha - 50 pln / m2.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2017-10-20 13:10:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 października 2017 12:59:50 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > chciał coś do tego kotwić? Taras jakiś? Tylko po cholerę wtedy grafitowy
    > styro z taaaaaaakim mostkiem :-) Spytaj go bo nie wytrzymam :P

    Tam gdzie się folia babelkowa kończy to poziom gruntu bedzę mniej więcej więc te 30cm
    podejrzewam ze jakiś klinkier może bedzie chiał dac czy inna opaskę.
    Ale czemu tam styro nie dał to zagadka. Na dzisiaj jak rano widziałem klejem smarują
    drugi raz styro i pewnie jakiś tynk będą dawać. Ale te 30cm odkrytego paska jak było
    tak jest. No i okolice murłaty styro zakończyli też dość ciekawie;)
    Podpytać delikatnie mogę ale jak wcześniej coś tam sugerowałem ze złe to koleś
    patrzył na mnie jak na intruza. Ma wynajętego za 1500-2000zł na miesiąc inspektora i
    uważa że tamten się zna najlepiej. Jakie mu wieńce zrobili to nie tak dawno fotki
    dawałem- na wieńce poszło więcej betonu niżby strop betonowy robił. A zrobił wieńce i
    strop drewniany;)
    Podłogówkę tez mu sugerowałem po całości ale gdzie tam- kalafiory będzie wieszał a
    podłoga grzana tylko w łazience.

  • 34. Data: 2017-10-20 14:03:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 15 Oct 2017 05:11:54 -0700 (PDT), Budyń

    > pisali w muratorze ze mostki cieplne zawsze są to zrobił

    Z tego co widzę przy styro elewacyjnym jest już listwa startowa (?). Może
    koleś się skapnął dopiero teraz że musi podnieść poziom gruntu -- przez co
    tam będzie dosztukowany styro fundamentowy żeby zachować okapnik. Ja też
    sporo nerwów zjadłem przez ten element, bo wg mnie domy bez okapnika
    wyglądają słabo. Swoją drogą ludzie nie montują często listwy startowej, a
    w niej jest przecież dodatkowo kapinos... Mimo wszystko nawet jeśli to
    zatka, to już na wysokości ściany pociągnie to za soba większe straty --
    chyba że pociśnie na cieńszy a znacznie lepszy parametrowo styro.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 35. Data: 2017-10-20 20:32:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Dlaczego, da się, sam robiłem ocieplenie, klej, tynk i wiele innych rzeczy.

    W pojedynkę robiłeś? A ile lat? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2017-10-21 12:21:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > W pojedynkę robiłeś? A ile lat? :-)
    Miałem wtedy >40 a zrobiłem w 4 lata, mieszkam już osiem.

    --
    Pozdr
    Janusz