  • 1. Data: 2023-01-01 17:59:59
    Temat: Limit taniej energii przy licznikach analogowych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W jaki sposób bedzie liczony limit skoro nie wiedza jaki jest stan
    licznika na 01.01.2023? Beda szacunkowo obliczac na podstawie
    wostatniego wskazania 2022 i pierwszego 2023?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 2. Data: 2023-01-01 18:41:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-01-2023 o 17:59, Budzik pisze:
    > W jaki sposób bedzie liczony limit skoro nie wiedza jaki jest stan
    > licznika na 01.01.2023? Beda szacunkowo obliczac na podstawie
    > wostatniego wskazania 2022 i pierwszego 2023?

    Dokładnie.
    Ew. możesz im zapodać stan na dziś i upierać się że mają go wziąć pod uwagę.

    Gazownia mnie rąbnęła w zeszłym roku w ten sposób o kilka stówek (wzrost
    ceny gazu o 100% i policzenie proporcjonalne jakbym latem grzał tak samo
    jak zimą).
    A na reklamację odpisali, że to moja wina, bo im nie podałem stanu
    licznika 1 stycznia....

    Dzisiaj spróbowałem podać - nie przyjęło odczytu dla mojej taryfy...
    Tak nas rąbią na całego.

  • 3. Data: 2023-01-01 19:21:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 1 stycznia 2023 o 18:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
    > W jaki sposób bedzie liczony limit skoro nie wiedza jaki jest stan
    > licznika na 01.01.2023? Beda szacunkowo obliczac na podstawie
    > wostatniego wskazania 2022 i pierwszego 2023?

    Ja mam " rozliczenia rzeczywiste" i co miesiąc podaje energii stan licznika.
    Każdego 1-go fotografuje licznik i później wpiusuje na ich stronie stany licznika.
    Dzisiaj też fotki zrobilem

  • 4. Data: 2023-01-01 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > grzał tak samo jak zimą).
    > A na reklamację odpisali, że to moja wina, bo im nie podałem stanu

    Ja im podałem i nawet byłem zaskoczony ze dokładnie tak wystawili
    fakture.

    > Dzisiaj spróbowałem podać - nie przyjęło odczytu dla mojej
    > taryfy... Tak nas rąbią na całego.

    W enei?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 5. Data: 2023-01-02 07:44:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.01.2023 21:59, Budzik wrote:

    > Ja im podałem i nawet byłem zaskoczony ze dokładnie tak wystawili
    > fakture.

    W PGE od prawie dwóch lat podaje co miesiąc każdego pierwszego i zawsze
    uwzględniają mój odczyt na FV. Jedynie co, to przy odczycie jest indeks
    "(o)" i opis na dole strony że "odczyt przez abonenta".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2023-01-02 08:41:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-01-2023 o 21:59, Budzik pisze:

    > Ja im podałem i nawet byłem zaskoczony ze dokładnie tak wystawili
    > fakture.

    > W enei?

    W gazowni.

    W enei nawet mi się nie chciało otwierać szafki i szukać tych 4 liczb w
    liczniku.
    I tak będzie nadwyżka, nic za zużycie nie zapłacę, więc bez różnicy
    kiedy był prąd zużyty.

  • 7. Data: 2023-01-02 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > W gazowni.

    Rzeczywiście. Maja jakies prace konserwacyjne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 8. Data: 2023-01-03 08:36:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-01-2023 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Rzeczywiście. Maja jakies prace konserwacyjne.

    Nie.
    Napisali mi w funkcji na stronie, że w mojej taryfie nie można podawać
    stanu.

  • 9. Data: 2023-01-03 19:00:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    niedziela, 1 stycznia 2023 o 18:41:10 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Dzisiaj spróbowałem podać - nie przyjęło odczytu dla mojej taryfy...
    > Tak nas rąbią na całego.

    mi kiedyś też "nie przyjęło", ale uwzględnili przy reklamacji i przeliczyli
    faktury...