  • 1. Data: 2022-12-31 14:27:45
    Temat: przygarnij kozę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zamiast wkurwiać sąsiadów kosiarką
    w sobotę rano przygarnij kozę.

    https://youtu.be/TNhbeEjlLto?t=1889

    --
    Piter

    #jebać fliperów pasożytów

  • 2. Data: 2022-12-31 17:36:05
    Temat: Re: przygarnij kozę
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 31 December 2022 at 14:26:36 UTC+1, PiteR wrote:
    > Zamiast wkurwiać sąsiadów kosiarką
    > w sobotę rano przygarnij kozę.
    >
    > https://youtu.be/TNhbeEjlLto?t=1889

    I to jedyna mądra wypowiedź w 2022 roku
    i wskazówka na Nowy Rok\

    Moja babcia miała kozę i 8 zdrowych dzieci

    Byłem w Ustroniu ;przed laty
    i szedlem obok zabudowań i gospodyni się zapytala czy nie chcę malej kozy.

    Ale w samochodzie były 4 osoby, a koza w bagażniku to wielkie dla niej cierpienie

    Ale żałuję że nie wzialem i nie dalem jakiemuś gospodarzowi na prowincji w zamian za
    codzienne dojenie mleka.i

    Koza is best.

    Kuzyn ka miala w Bieszczadach 20 kóz i sprzedawała kozie mleko.

    Niestety, trzymanie kóz w miastach zostało zakazane
    i należy pisacc do Jarka, aby to anulował.

    Zakazano trzymania kur, wieprzków na balkonach, zakazano gołebi na strychu.,
    Wszystkiego zakazano, nawet szczura w piwnicy.

    Leżal szczur potrącony na asfalcie i kobitka parkowała samochodem z boku drogi i go
    7 razy przejechała a wołałem do niej aby uważała.