  • 1. Data: 2009-03-06 09:38:32
    Temat: Listwa do łuków Kraków
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szukam czegoś takiego
    http://www.allegro.pl/item565629222_listwa_podlogowa
    _do_lukow_i_roznych_poziomow.html

    czy ktoś wie gdzie w Krakowie można to kupić?

    tylko proszę nie dawać mi adresów sklepów "bo oni takie różne sprzedają" bo
    to to sobie sam w Internecie znajdę tylko miejsce gdzie jest taki konkretnie
    produkt lub podobny.

    bo już zaczyna mnie telepać kapitalizm a w sklepach g. można kupić tylko
    człowiek czas traci na jeżdżenie.

    generalnie potrzebną mi jest coś o podobnej konstrukcji bez koneicnzosci
    robienia dziurek w podłodze i z możliwością dobrania koloru listwy do
    podłogi (TALI)

  • 2. Data: 2009-03-06 16:04:06
    Temat: Re: Listwa do łuków Kraków
    Od: mk <d...@t...pl>

    Znajdz telefon producenta z Lublińca, zadzwoń i zapytaj komu w KRK
    sprzedaje.
    Pdr.M

  • 3. Data: 2009-03-07 19:40:26
    Od: Art <s...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > szukam czegoś takiego
    > http://www.allegro.pl/item565629222_listwa_podlogowa
    _do_lukow_i_roznych_poziomow.html

    > czy ktoś wie gdzie w Krakowie można to kupić?

    Taki problem krakowski centusiu obdzwonić kilka większych sklepów?

  • 4. Data: 2009-03-08 20:56:43
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Taki problem krakowski centusiu obdzwonić kilka większych sklepów?

    chłopie wyluzuj...... skoro nie wiesz gdzie można to kupić i nie masz nic do
    powiedzenie w temacie postu, to po co się odzywasz i jeszcze chcesz na kogoś
    "naskoczyć" ??

  • 5. Data: 2009-03-16 13:37:31
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    W Katowicach widziałam to w Castoramie, pewnie w Krakowie też powinno być.

    Mycha