  • 1. Data: 2009-03-05 18:19:42
    Temat: wyrównywanie scian do pionu
    Od: " garibaldiq" <g...@g...pl>

    Witajcie
    mam takie pytanie;chodzi mi o wyrównanie ściany do pionu w związku z tym
    jakiego tynku (zaprawy) mam użyć żeby była niezbyt droga a wydajna i szybko
    wysychała(ok24h)
    dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2009-03-05 19:00:16
    Temat: Re: wyrównywanie scian do pionu
    Od: j...@p...fm

    On 5 Mar, 19:19, " garibaldiq" <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jakiego tynku (zaprawy) mam użyć żeby była niezbyt droga a wydajna i szybko

    A ile tego wyrównania: 1 cm, 5 cm ?
    Na jaką powierzchnie, na goły mur, na gładź?
    [pozdr]

  • 3. Data: 2009-03-05 19:14:53
    Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2009-03-05 19:15:22
    Od: " " <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 5. Data: 2009-03-05 19:26:55
    Od: " garibaldiq" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    j...@p...fm napisał(a):

    > z tym
    > a i szybko
    >
    > A ile tego wyr=F3wnania: 1 cm, 5 cm ?
    > Na jak=B1 powierzchnie, na go=B3y mur, na g=B3ad=BC?
    > [pozdr]

    chodzi o wyrównanie scian pod glazurę 0.5cm do 2cm

  • 6. Data: 2009-03-05 19:46:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 19:26:55 +0000 (UTC), garibaldiq napisał(a):

    > chodzi o wyrównanie scian pod glazurę 0.5cm do 2cm

    W takim razie zaprawa murarska lub zaprawa do wyrównywania

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-03-05 19:56:48
    Od: " garibaldiq" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

    > W takim razie zaprawa murarska lub zaprawa do wyrównywania

    Tyle to wiem ale jaka (nazwa tej zaprawy)to jest raczej pytanie do kogoś kto
    jest glazurnikiem i stosuje te zaprawy.

  • 8. Data: 2009-03-05 20:08:48
    Od: j...@p...fm

    On 5 Mar, 20:26, " garibaldiq" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > chodzi o wyrównanie scian pod glazurę 0.5cm do 2cm

    Przy jednolitym naniesieniu najefektywniej tynkiem maszynowym lekkim
    Knaufa MP 75L( recznie);
    gdzies do 30 zeta za worek 30 kg;
    najlepiej w 2 warstwach mokre na mokre

    ale glowny problem to kwestia przyczepnosci do podloza
    co tam jest?

    [pozdr]

  • 9. Data: 2009-03-05 20:15:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 5 Mar 2009 19:56:48 +0000 (UTC), garibaldiq napisał(a):

    > Tyle to wiem ale jaka (nazwa tej zaprawy)to jest raczej pytanie do kogoś kto
    > jest glazurnikiem i stosuje te zaprawy.

    Dowolna zaprawa murarska lub dowolna zaprawa do wyrównywania. Obie będą
    tanie.

    --
    best regards,
    scream

> [...]