  • 1. Data: 2011-12-15 20:04:46
    Temat: Macie wodę?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Hej
    Jak tam u was z wodą? bo u nas na południu a dokładnie w górach
    susza na całego, jak miałem w studni po 3-4m wody to teraz mam 80cm :(
    ale poziom się utrzymuje czyli źródełko jest w miarę dobre,
    a są 2 osoby + 2 dzieci i trochę wody idzie.
    Czytałem artykuł w naszej lokalnej gazecie to pokazywali że jeziora
    prawie powysychały, np do jeziora żywieckiego normalny dopływ dobowy
    to 80-120m3 a teraz to 2m3 !!!

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-12-15 21:06:40
    Temat: Re: Macie wodę?
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Gru, 21:04, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Czytałem artykuł w naszej lokalnej gazecie to pokazywali że jeziora
    > prawie powysychały, np do jeziora żywieckiego normalny dopływ dobowy

    Chyba doszli z budowa A1 do Ciebie ;-)
    Nie mam niestety studni wiec nie moge sprawdzic.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-12-16 07:40:07
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    >Jak tam u was z wodą? bo u nas na południu a dokładnie w górach
    >susza na całego, jak miałem w studni po 3-4m wody to teraz mam 80cm :(

    u mnie jest, z ciekawosci zajrzalem do studni, jest okolo 1,5m czyli mniej
    wiecej tyle ile było.

    b.

  • 4. Data: 2011-12-16 11:16:27
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 15 Gru, 21:04, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    > Hej
    > Jak tam u was z wodą? bo u nas na południu a dokładnie w górach
    > susza na całego,

    ja mam wodociag ;), ale sucho jest ;)

    > prawie powysychały, np do jeziora żywieckiego normalny dopływ dobowy
    > to 80-120m3 a teraz to 2m3 !!!

    "normalny dopływ dobowy" ?
    to chyba srednio-dobowy doplyw w m3 na sekunde? ;)

    WS

  • 5. Data: 2011-12-16 20:26:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 16-12-2011 o 12:16:27 WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > ja mam wodociag ;), ale sucho jest ;)
    No u nas w okolicy wodociagi też już narzekają, jak tak dalej
    będzie to będą racjonować wodę.

    > "normalny dopływ dobowy" ?
    > to chyba srednio-dobowy doplyw w m3 na sekunde? ;)
    Nie wiem cytowałem gazetę, wyrażnie piszą że na dobę.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-12-17 10:22:25