  • 1. Data: 2021-09-24 08:05:01
    Temat: Małe moduły PV
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Zna kotoś jekieś przyzwoite małe (gabarytowo) moduły PV? - chodzi mi o
    mniejsze niż 1,6 x 0,9m

    TG

  • 2. Data: 2021-09-24 10:41:57
    Temat: Re: Małe moduły PV
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 24 September 2021 at 08:05:02 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Zna kotoś jekieś przyzwoite małe (gabarytowo) moduły PV? - chodzi mi o
    > mniejsze niż 1,6 x 0,9m
    >
    > TG
    >
    > --
    > Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/
    w azjatyckich hurtowniach w kraju jest 10 rodzajów mniejszych paneli, ale cena za 1W
    wzrasta od 2zł/1W do nawet 4zł/1W

    100W kosztuje 200zł

  • 3. Data: 2021-09-24 10:59:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 10:41 a a <m...@g...com> pisze:

    > w azjatyckich hurtowniach w kraju jest 10 rodzajów mniejszych paneli,
    > ale cena za 1W wzrasta od 2zł/1W do nawet 4zł/1W
    >
    > 100W kosztuje 200zł

    Podaj jakiś model.

    TG

  • 4. Data: 2021-09-24 12:37:49
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 24 September 2021 at 11:00:00 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Podaj jakiś model.
    >
    > TG
    Musiałbym podjechać do Chinczyka

    W każdym mieście masz azjatyckie hurtownie a tam dzisiaj pełno solarów o małych
    rozmiarach + inverter

    Kiedyś kupowałem szklane a dzisiaj tylko elastyczne, bo lekkie

    Niestety cena 2 x wyższa