  • Data: 2015-05-01 15:37:47
    Temat: Malo istotne elementy architektury
    Od: dolniak <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ponieważ wczoraj zakończylem pracę listonosza,czhcialbym zwrócić Waszą uwagę
    na rzeczy pozornie malo istotne :
    numery domów i skrzynki pocztowe
    Cholery dostawalem,próbując zidentyfikowac budynek.Nawigacja i geoportal
    nie pomagaly,bo musialem mieć pewność(listy sądowe).A jak ja miec,jeśli za
    numerem jeszcze litery-krańcowy przypadek to R obok A.
    Dziwię się że ludziska wywalają tyle kasy na chalupy,że na numer i skrzynkę pocztową
    już nie wystarczy.Może bylo plotu na zloto nie malować(autentyk)
    Numer dobrze widoczny z drogi publicznej jest szczególnie wazny tam,gdzie do budynku
    jest spory dojazd-bywa że kilkaset metrów.Jedziesz kawal kiepskiej
    drogi iZONK pomylileś dojazdy.A zawrócić można tylko na podwórzu-za zamkniętą
    bramą.
    Ale na sporą gmine bylo tylko kilka(!)dobrze oznaczonych domów.
    I wcale nie bogatych.
    Wiem,że podobnie rwią kurierzy-ale oni przeważnie maję telefon do adresata.
    Pogotowie,czy policja to już zmartwienie gospodarza,bo straż przeważnie
    trafia :)
    Skrzynki to juz nmniejszy problem.Swiadczą o szacumnku do korespondencji
    -czyli o wlaścicielu też.Bo skowyr próbujący ugryżć najwyżej dostaje gazem.
    Zadnej litości-sama profilaktyka.
    i to tyle
    ze swiątecznymi pozdrowieniami
    dolniak