  • 11. Data: 2009-09-20 18:59:55
    Temat: Re: Malowanie (wnętrze) - jakie używacie farby
    Od: jokey <n...@a...com>

    Dnia Sun, 20 Sep 2009 12:00:13 +0200, Piotrek napisał(a):

    > obecznie ponowne malowanie robie juz beckersem(polmat) i jest super
    popieram, robilem duluxem i jest jak po duluxie, robilem beckersem )polmat)
    i jest super, robilem tikurilla i jest jak po beckersie :)

    pozdrawiam,
    jokey

    gg 67298

  • 12. Data: 2009-09-22 19:42:09
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "jokey" <n...@a...com> napisał w wiadomości

    > popieram, robilem duluxem i jest jak po duluxie, robilem
    > beckersem )polmat)
    > i jest super, robilem tikurilla i jest jak po beckersie :)

    a Tikkurila i Beckers to chyba już to samo, produkowane jest to przez
    Polifarb Dębica. :-)

  • 13. Data: 2009-09-27 19:34:33
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > a Tikkurila i Beckers to chyba już to samo, produkowane jest to przez
    > Polifarb Dębica. :-)

    pytanie kto kogo wykupil :)
    bo cos mi sie zdaje ze beckersa polifarb debica nie wykupil :P

    ps
    polifarbem tez malowalem, po 2-3 latach sciany do ponownego malowania
    niestety.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 14. Data: 2009-09-28 07:06:13
    Temat: Re: Malowanie (wnÄ?trze) - jakie uĹźywacie farby
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chodzi o producenta: Nobiles? Śnieżka? Dulux?
    > Zastanawiam się nam Nobiles/PoryRoku. ...?
    >
    > PS. Jeśli ktoś używał PoryRoku -> jaki wałek do malowania polecacie?
    ja malowalem jedynka i sobie chwale... Niestety, zmywalna(chyba jedyna jej
    wada, za to podstawowa). MOge jeszcze polecic farbe "ekojocker" - bardzo
    trudna do dostania, droga (sprzedawana w Wand Boden). farka Latexowa, mozna
    zmyc kazdy brud, mila w dotyku... taka jakby "podgumowana".
    Innych nie uzywalem (za wyjatkiem emulsyjnej sniezki po ktorej musialem
    natychmiast malowac jedynka takie byly roznice w odcieniu "bieli". Ona byla
    po prostu szara a nie biala).

  • 15. Data: 2009-09-28 08:34:27
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Innych nie uzywalem (za wyjatkiem emulsyjnej sniezki po ktorej musialem
    > natychmiast malowac jedynka takie byly roznice w odcieniu "bieli". Ona

    A wystarczyło dodać bieli tytanowej...

  • 16. Data: 2009-09-28 13:48:58
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Misiek wrote:
    > Latexowa, mozna zmyc kazdy brud, mila w dotyku... taka jakby "podgumowana".
    Czyli jedna z pierwszych farb lateksowych ktora faktycznie tworzy taka
    skorupe. To wada a nie zaleta ;)

    > byla po prostu szara a nie biala).
    Jak pisalem wczesniej to nie musi byc wada farby ale podloza. Wazny jest
    tez kierunek malowania ostatniej warstwy - powinien byc rownolegly do
    kierunku padania swiatla do pomieszczenia.
    W przeciwnym przypadku (zwlaszcza przy jakis gestszych) czesto pojawia
    sie efekt o ktorym piszesz tj "brudu" czy zmiany odcienia na malowanych
    powierzchniach.
    A emulsje to juz trudno dostac i porownujac do akryli i lateksu to
    idealna do garazu i piwnicy ;)
    Nio chyba ze masz alergie na powyzsze.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 17. Data: 2009-10-02 23:11:00
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Na pierwszym miejscu Benjamin Moore, a póxniej Tikkurila, Para i Beckers.
    > To są firmy, które spełniają swoje obietnice. Ale najbardziej chwalę sobie
    > Benjamina.
    > Na Śnieżkę i Nobiles szkoda pieniędzy, ścian i czasu, z Duluxem no bywa
    > róznie.

    Pierdolenie kotka przy użyciu młotka, zwłaszcza jeżeli chodzi o beckersa.
    Mam większość mieszkania pomalowanego kolorowym zmywalnym duluxem i
    dekoralem. Jako że mam dużego psa który potrafi ufaflać sliną ściany i
    sufit, muszę ściany regularnie MYĆ. I tak od trzech lat myję sobie raz w
    tygodniu te ściany i nic się nie zmienia.
    Sypialnie mam pomalowaną beckersem z mieszalnika zmywalnym (podobno) i
    niestety nie ma to pokrycia w rzeczywistości. Na beckersie zostają plamy,
    nie da się ich zmyć a miejsca szorowane intensywniej bledną na tle reszty
    ściany. Beckersa kupiłem tylko dlatego że w jego palecie znalazłem
    interesujący mnie kolor. Cena była stosunkowo wysoka ale bez większych
    wyrzeczeń, jednak porównania jakościowo- wytrzymałosciowego z duluxem czy
    dekoralem nie wytrzymuje.
    --
    Jackare

  • 18. Data: 2009-10-04 17:06:52
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Pierdolenie kotka przy użyciu młotka, zwłaszcza jeżeli chodzi o beckersa.

    ja mialem cale mieszkanie pomalowane glownie dekoralem(z mieszalnika) a
    troche Duluxem.
    Dulux poszedl kawalkami na sufit wiec ciezko cos o nim powiedziec bo sufit
    eksplowatowany jest malo :)
    ale dekoral to praktycznie wszedzie jest do malowania na nowo(mam mat i nie
    jest to zmywalna farba wiec nie mam porownania do tego co ty masz).
    okolo 3 lat na scianach i niema zadnych psow ani dzieci ktore by go brudzily
    :)
    teraz jak pisalem przemalowywuje wszystko na polmat beckersa i niema zadnego
    porownania do dekorala..... jest o wiele wiele lepszy

    --
    pzdr
    piotrek

  • 19. Data: 2009-10-09 06:36:37
    Od: BearBag <c...@g...com>

    ludzie co za wątek, co osoba to inna opinia... jeden poleca Dulux,
    drugi po nim jedzie. JEden pisze ze sniezka jest beznadziejna drugi
    pisze ze to swietna farba.
    Sam szukam czegos do pomalowania salonu, tynk jest zrobiony z natrysku
    czyli posiada takie male wypustki kilkumilimetrowe. PRzypuszczam ze
    porpzedni wlasciciel zrobil to aby ukryc nierownosci sciany. Nie
    wyglada to specjalnie zle wiec nie bede robil gladzi a to by bylo
    jedyne wyjscie.
    CO wiec polecicie? Dodam ze obecnie kolory są bardzo intensywne, jasny
    zielony i ciemny zielony. Na pewnie nie bedzie to latwe do pokrycia i
    na pewno cnie jednym malowaniem. Nie interesują mnie farby ktore
    kosztują wiec niz wodka za litra :)