  • 1. Data: 2009-05-25 09:40:54
    Temat: Mapka geodezyjna powykonawcza
    Od: "Mlody" <x...@o...eu>

    Musialem rozebrac stara chate z powoleniem na rozbiorke. teraz buduje nowa i
    buduje instalacje gazowa (oddzielne pozwolenia). Na koniec rozbiorki PINB
    zazyczyl sobie ow mapke ze tego budynku juz nie ma. I chwala im za to.
    Natomiast nie chcialbym robic tych mapek trzech na zakonczenie kazdej z prac
    i generowac sobie kosztow. Jak to mozna inaczej rozwiazac? I czy w ogole da
    sie ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-25 09:52:15
    Temat: Re: Mapka geodezyjna powykonawcza
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Maj, 11:40, "Mlody" <x...@o...eu> wrote:
> [...]
    > i generowac sobie kosztow. Jak to mozna inaczej rozwiazac? I czy w ogole da

    A czemu nie zrobić tych mapek po zakończeniu wszystkich prac?

  • 3. Data: 2009-05-25 12:05:04
    Od: "Mlody" <x...@o...eu>

    > A czemu nie zrobić tych mapek po zakończeniu wszystkich prac?

    A jak po zakonczeniu zrobie mapke ze nic nie ma? (a dokladniej starego
    budynku)
    Skoro jest nowy ....

    No i wydawalo mi sie ze jesli mam budowac dom w miejscu starego to dobrze
    byloby aby starego nie bylo nim zloze papiery o rozpoczeciu budowy nowego.
    myle sie ?

  • 4. Data: 2009-05-25 12:23:31
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 25 Maj, 14:05, "Mlody" <x...@o...eu> wrote:

    > No i wydawalo mi sie ze jesli mam budowac dom w miejscu starego to dobrze
    > byloby aby starego nie bylo nim zloze papiery o rozpoczeciu budowy nowego.
    > myle sie ?

    Nie wiem "for siur", ale wydaje mi się, że jest to tylko kwestia opisu
    na mapie. Możesz mieć tam naniesiony istniejący _obecnie_ budynek z
    adnotacją "do rozbiórki" oraz wkreślony na nim linią przerywaną
    budynek czy też instalacje projektowane.

    J.

  • 5. Data: 2009-05-25 13:28:31
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Mlody pisze:
> [...]
    > i generowac sobie kosztow. Jak to mozna inaczej rozwiazac? I czy w ogole da

    Po zakończeniu inwestycji, tj. budynku i instalacji gazowej
    zainwentaryzować wszystko za jednym zamachem. Ja nie zrobiłbym problemu
    jakbyś miał gazówkę na tej jednej mapce z budynkiem, jakby już pinb
    chciał oddzielnie na dwóch opisane to można poprosić geodetę, zrobi całą
    robotę i wykona dwie "mapki". Proponuję tel. do pinbu i będziesz
    wszystko wiedział.

  • 6. Data: 2009-05-26 20:35:27
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl>

    Geodecie powinieneś zlecić:
    1 Aktualizację mapy zasadniczej - po rozbiórce
    2. Wtórnik do celów projektowych - do zaprojektowania nowego budynku i
    przyłącza gazu.
    3. Wytyczenie budynku i przyłącza gazu wraz z wpisem w dziennik budowy.
    4. Inwentaryzację powykonawczą wybudowanych obiektów.
    Przy nawiązaniu stałej współpracy pkt.1 powinieneś mieć gratis.
    arbuz

  • 7. Data: 2009-05-26 20:48:19
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    jarekku pisze:
> [...]
    > przyłącza gazu.
    > 3. Wytyczenie budynku i przyłącza gazu wraz z wpisem w dziennik budowy.

    3.1. Potwierdzenie zgodności założenia fundamentów i potwierdzenia, że
    założono i ułożono zgodnie z pozwoleniem ;)) - z wpisem do dziennika