  • 61. Data: 2009-03-17 12:10:17
    Temat: Re: Prośba.
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ignorujmy ich posty bo zielarska mafia zalegnie nam się na grupie i
    > rozwali to co powoli zaczyna się ożywiać.

    Wolę o byle jakich zielskach,z różnymi dziwnymi hodowcami roślin,niż
    o roku gołąbka pokoju,czy wrony,bo to już całkiem bez sensu..
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 62. Data: 2009-03-17 12:22:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 13:10:17 +0100, mirzan napisał(a):

    > Wolę o byle jakich zielskach,z różnymi dziwnymi hodowcami roślin,niż
    > o roku gołąbka pokoju,czy wrony,bo to już całkiem bez sensu..
    > Pozdrawiam.Mirzan

    Też wolę. Bo np takie konopie to bardzo ładne roślinki i nie rozumiem,
    dlaczego nie mogę sobie kilku posiać w ogródku, bo mi zaraz policja
    przyjedzie. Uwolnić konopie!