  • 1. Data: 2009-02-11 22:24:12
    Temat: pytanie do osób zawodowo zajmujących się projektowaniem ogrodów
    Od: "Marta T." <m...@d...com>

    Mam takie pytanko do osób zawodowo zajmujących sie projektowaniem ogrodów
    lub mających o tym jakieś pojęcie. Chodzi mi o to, czy w zakres samej
    aranżacji ogrodu (tu jakieś roślinki, tam jakieś roślinki) wchodzi projekt
    ukształtowania terenu, siakieś murki oporowe i tym podobne?
    dzięki
    M.

  • 2. Data: 2009-02-11 22:39:05
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 23:24:12 +0100, Marta T. napisał(a):

> [...]
    > aranżacji ogrodu (tu jakieś roślinki, tam jakieś roślinki) wchodzi projekt
    > ukształtowania terenu, siakieś murki oporowe i tym podobne?

    Przede wszystkim. To pierwszy etap projektu.