  • 1. Data: 2009-02-11 22:19:57
    Temat: Projektowanie ogrodów w przeglądarce
    Od: mrafal <m...@g...com>

    Witam,

    Uruchomiliśmy serwis, który jak wierzę, może leżeć w kręgu
    zainteresowania uczestników
    tej grupy - służy bowiem do projektowania ogrodów w Internecie:
    http://gardenpuzzle.pl . Chcieliśmy, żeby było to proste narzędzie
    planistyczne
    pomocne przy zagospodarowywaniu nowego ogrodu. Dlatego zrezygnowaliśmy
    zaawansowanego narzędzia na rzecz intuicyjnego "designera" oraz bazy
    roślin dobranej tak, by reprezentowała najlepiej sprawdzające się
    rośliny w naszym klimacie.

    Uzupełnieniem serwisu jest baza porad ogrodniczych, współtworzona
    przez użytkowników.

    Zapraszam do oglądania, wyrażania opinii i zgłaszania sugestii :) -
    http://gardenpuzzle.pl/contact

    Z poważaniem, w imieniu całego zespołu,
    Marek Rafałowicz

  • 3. Data: 2009-02-28 13:55:53
    Od: "wgodzwon" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zainteresowania uczestników
    > tej grupy - służy bowiem do projektowania ogrodów w Internecie:

    Wszystko pięknie, ale mam jedno zastrzeżenie. Może znawca malarstwa akwarelowego
    był by usatysfakcjonowany oglądając te obrazki przedstawiające ogrody, roślinki
    itp. Według mnie trudno z nich rozeznać z czym mamy do czynienia.