    From: "Zocha" <...@...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Mebel do spania - jaki?
    Date: Sun, 5 Jun 2016 07:08:24 +0200

    W ramach odnowienia mieszkania chcę także zmienić miejsce
    do spania, żeby na stare lata :-) było wygodniejsze.
    Założenia:
    Tapczan/wersalka/sofa lub tp. (szczerze powiedziawszy nie wiem
    czym się różnią w szczegółach - ważne przy szukaniu wg klucza)
    będzie stał(a) wzdłuż ściany, więc narożnik odpada.
    Ma się nadawać do:
    - spania (miejsce 1-osobowe, ale szerokie, np. 120 cm.)
    - możliwość baaardzo łatwego składania/rozkładania w celu
    zmniejszenia wystawania na pokój w ciągu dnia i chowania
    pościeli
    - oglądania telewizji, więc wyobrażam sobie jakąś część z jednego
    lub drugiego końca do takiego rozkładania (też bardzo łatwego)
    żebym mogła położyć się prostopadle do ściany - tylko wtedy
    oglądanie TV będzie wygodne.
    Dobrze by także było żeby można było wybrać materac - chcę żeby
    był jak najlepszy (początki problemów z kręgosłupem lędźwiowym).

    Wiem, że w sumie to musi kosztować, ale nie zamierzam oszczędzać.

    Czy ktoś mógłby mi polecić czego szukać - w Internecie i sklepach?
    Jak nazywa się mebel spełniający moje oczekiwania?

    Czy warto robić mebel na zamówienie - jeśli tak, to gdzie w W-wie?

    Pozdrawiam
    Zocha