  • 1. Data: 2012-10-26 12:36:24
    Temat: Media Markt i świetlówki
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Kupiłem rok temu w MM kilka świetlówek Osram. Skusiła mnie reklama "8
    lat trwałości". Potem okazało się, że 8 lat nijak się ma do gwarancji,
    bo ta tylko 2 lata. Niedawno zdechła pierwsza i dziś przy okazji
    zawiozłem ją do reklamacji i tu zdziwienie:
    wyspowiadali mnie z imienia, nazwiska, adresu i numeru telefonu, spisali
    protokół zupełnie identyczny, jakbym reklamował pralkę, czy komputer i
    mam czekać 2 tygodnie na rozpatrzenie. Zapytałem, czy sobie jaja robią,
    a panienka na to z powagą, że nie. Przysłuchiwałem się przy okazji
    rozmowie kierownika dz. reklamacji z kimś, kto reklamował laptopa.
    Wywnioskowałem, że ewentualne spory są płatne i jak się ktoś nie zgadza,
    na odrzucienie reklamacji, to płaci za transport i za "ekspertyzę".
    Ciekawi mnie, czy zakwestionują jakość prądu w mojej oprawie lampy, czy
    uznają tę reklamację.
    No i jeszcze jedno. Do MM mam 30 km i pojechałem tam, bo miałem po
    drodze. Dwa razy jeździć z powodu gównianej świtlówki za 16 zł to lekka
    kpina.
    Chyba naprawdę reklama kłamie i jednak to sklep dla idiotów.
    Jacek

  • 2. Data: 2012-10-26 12:44:10
    Temat: Re: Media Markt i świetlówki
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Kupiłem rok temu w MM kilka świetlówek Osram.

    [ciach]

    > Chyba naprawdę reklama kłamie i jednak to sklep dla idiotów.

    W LM wymieniają od ręki albo oddają gotówkę. Sprawdzone osobiście. Choć imię
    i nazwisko tez trzeba podać.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2012-10-26 12:47:12
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 12:36:24 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

    > Chyba naprawdę reklama kłamie i jednak to sklep dla idiotów.

    Reklama nie kłamie, idiota jest za mądry aby tam kupować :-P

    --
    ZZ@private

  • 4. Data: 2012-10-26 12:48:15
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 12:44, Ergie pisze:
    > W LM wymieniają od ręki albo oddają gotówkę. Sprawdzone osobiście. Choć
    > imię i nazwisko tez trzeba podać.
    W Casto też mi wymienili bez gadania, ale w MM to mnie naprawdę wk....li
    i więcej tam nie kupię nawet bateryjki.
    Jacek

  • 5. Data: 2012-10-26 12:53:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2012 12:36, Jacek pisze:
    > Kupiłem rok temu w MM kilka świetlówek Osram. Skusiła mnie reklama "8
    > lat trwałości". Potem okazało się, że 8 lat nijak się ma do gwarancji,
    > bo ta tylko 2 lata. Niedawno zdechła pierwsza i dziś przy okazji

    8 lat statystycznej trwałości, a 2 lata gwarancji - odróżnij te dwie rzeczy.

> [...]
    > mam czekać 2 tygodnie na rozpatrzenie. Zapytałem, czy sobie jaja robią,
    > a panienka na to z powagą, że nie. Przysłuchiwałem się przy okazji

    A ty jaja sobie robisz? Czego się domagasz - bezdyskusyjnego
    akceptowania wszystkiego jak leci? Owszem, niektóre sklepy mogą tak
    robić, ale nie muszą.

> [...]
    > na odrzucienie reklamacji, to płaci za transport i za "ekspertyzę".
    > Ciekawi mnie, czy zakwestionują jakość prądu w mojej oprawie lampy, czy

    Poczekaj i zobacz.

    > No i jeszcze jedno. Do MM mam 30 km i pojechałem tam, bo miałem po
    > drodze. Dwa razy jeździć z powodu gównianej świtlówki za 16 zł to lekka
    > kpina.

    A co byś chciał otrzymać przy zakupie za 16 złotych? Transport
    helikopterem? Masaż gratis? Futro z norek?

  • 6. Data: 2012-10-26 13:28:38
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > No i jeszcze jedno. Do MM mam 30 km i pojechałem tam, bo miałem po drodze.
    > Dwa razy jeździć z powodu gównianej świtlówki za 16 zł to lekka kpina.

    Ja wychodzę, z założenia ze gwarancje nie istnieją nie zwracam na to nigdy
    uwagi, kto ile daje
    i co pisze, a jeśli chodzi o światła to np.: ledy kupowałem najtańsze na
    rynku :)
    2 lata już świecą, codziennie po kilka godzin, zepsują się trudno kupi
    się nowe.

    Myslisz, ze im chińczyk to wymieni? ich strata, jak i każdego importera. jak
    się uprzesz, to może dadzą ci nowe,
    mi szkoda na coś takiego czasu.

  • 7. Data: 2012-10-26 15:01:20
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 12:53, Andrzej Lawa pisze:

    > 8 lat statystycznej trwałości, a 2 lata gwarancji - odróżnij te dwie rzeczy.
    Ja odróżniam, ale fagas na stoisku, jak go rok temu pytałem, co to
    znaczy opowiedział, że OCZYWIŚCIE 8 lat gwarancji

    > A ty jaja sobie robisz? Czego się domagasz - bezdyskusyjnego
    > akceptowania wszystkiego jak leci? Owszem, niektóre sklepy mogą tak
    > robić, ale nie muszą.
    Nie twierdzę, że zjadłem wszystkie rozumy, ale do reklamacji tej
    zasranej świetlówki były zaangażowane dwie panienki przez 12 minut.
    Potem ktoś je będzie woził, oglądał i może jeszcze naskrobie jakąś
    "ekspertyzę" i ewentualnie następne 12 minut będzie trwało wydanie nowej
    po wymianie. Widocznie w MM nie liczą kosztów albo ludzie tam pracują za
    darmo (w co wątpię). U mnie w firmie bym sobie na to nie pozwolił.

    > Poczekaj i zobacz.
    Czekam i patrzę.

    > A co byś chciał otrzymać przy zakupie za 16 złotych? Transport
    > helikopterem? Masaż gratis? Futro z norek?
    Może być futro z norek albo panienka w futerku ;-)
    JAcek

  • 8. Data: 2012-10-26 18:16:24
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "Ergie" <e...@s...pl> wrote in message

    > [ciach]

    > W LM wymieniają od ręki albo oddają gotówkę. Sprawdzone osobiście. Choć
    > imię i nazwisko tez trzeba podać.

    W Castoramie tak samo. Oddają kasę, nawet nie wymieniają tylko dostajesz
    forsę. idziesz i bierzesz nastepną.

  • 9. Data: 2012-10-26 19:47:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.10.2012 15:01, Jacek pisze:

    > Ja odróżniam, ale fagas na stoisku, jak go rok temu pytałem, co to
    > znaczy opowiedział, że OCZYWIŚCIE 8 lat gwarancji

    Ale masz na to jakieś wsparcie? ;)

> [...]
    > po wymianie. Widocznie w MM nie liczą kosztów albo ludzie tam pracują za
    > darmo (w co wątpię). U mnie w firmie bym sobie na to nie pozwolił.

    Częściowo zapewne chodzi też o zniechęcenie ludzi to korzystania z
    gwarancji.

    [ciach]

    > Może być futro z norek albo panienka w futerku ;-)

    To kupuj świetlówki po 16 tysięcy złotych za sztukę ;->

  • 10. Data: 2012-10-26 20:27:54
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-26 12:36, Jacek pisze:

> [...]
    > kpina.
    > Chyba naprawdę reklama kłamie i jednak to sklep dla idiotów.

    Nie zadałeś ani jednego pytania. Po prostu wyżaliłeś się na grupie
    dyskusyjnej.. No i też dobrze. :)