  • 1. Data: 2012-10-26 13:53:37
    Temat: Pianka z cienką rurką
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Witam
    potrzebuje zapiankować małe szczeliny, ok. 2-5mm. Zazwyczaj rurki do pianek
    mają większe średnice - co możecie poradzić?

  • 2. Data: 2012-10-26 14:04:28
    Temat: Re: Pianka z cienką rurką
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > potrzebuje zapiankować małe szczeliny, ok. 2-5mm. Zazwyczaj rurki do
    > pianek mają większe średnice - co możecie poradzić?

    Oklejałem taśmą do malowania, i pistoletem elegancko uszczelniałem pod
    tarasami okna.
    wyschło, odcinałem piankę i taśmę sciągałem.

  • 3. Data: 2012-10-26 14:04:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2012 13:53:28 UTC+2 użytkownik ceownik napisał:
    > Witam
    >
    > potrzebuje zapiankowa? ma?e szczeliny, ok. 2-5mm. Zazwyczaj rurki do pianek
    >
    > maj? wi?ksze ?rednice - co mo?ecie poradzi??

    Ścisnąć rurkę;)

  • 4. Data: 2012-10-26 14:09:58
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Hehe ;]
    Te rurki, które mam do pianek są twarde i grube. A ja muszę tą rurkę heh,
    wsadzić do szpary [2-5mm] na jakieś 20cm. No nic, pokombinuje.

  • 5. Data: 2012-10-26 14:48:58
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    > Hehe ;]
    > Te rurki, które mam do pianek są twarde i grube. A ja muszę tą rurkę heh,
    > wsadzić do szpary [2-5mm] na jakieś 20cm. No nic, pokombinuje.

    1. sposób: wywierć otwór 20 cm w pęknięciu o średnicy rurki i wpuść tam pianke.
    Rozprężając się wypełni dokładnie peknięcie. Cokolwiek zrobisz z wierzchu to
    pianka nie wpełznie na więcej niż 2-3 cm.
    2. sposób: kup coś bardziej wodnistego i wpuść tam strzykawka z dużą igła - taką
    końską :) klej do płytek? gips?
    3. sposób: kup spejalne kołki do kruchych ścian które jak sie je wkręca to tłuką
    szklaną ampułkę i wylewa się z nich taki płyn który penetruje ściane i po
    zaschnięciu wzmacnia ją.
    4. sposob. jełsi chcesz uszczelnić te pęknięcia to może wlej w nią farbe olejną,
    po zaschnięciu bedziesz mial uszczelniona choć nie wzmocniną szczelinę.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 6. Data: 2012-10-26 14:58:34
    Temat: Re: Pianka z cienk? rurk?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-10-26 14:09, ceownik pisze:
    > Hehe ;]
    > Te rurki, kt?re mam do pianek s? twarde i grube. A ja musz? t? rurk? heh,
    > wsadzi? do szpary [2-5mm] na jakie? 20cm. No nic, pokombinuje.

    To zdejmij rurkę i załóż koszulkę termokurczliwą (na zimno), tylko do
    brze ją zaciśnij na końcówce. Koszulki kupisz w dowolnej hurtowni
    elektrycznej w dowolnym rozmiarze i kolorze.
    Jacek

  • 7. Data: 2012-10-26 15:13:07
    Od: "ceownik" <c...@w...pl>

    Dobre Panie! :) o tym nie pomyślałem, koszulki mam, zaraz podgrzeje i
    zobaczymy :)

  • 8. Data: 2012-10-28 13:43:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ceownik wrote:
    > Dobre Panie! :) o tym nie pomyślałem, koszulki mam, zaraz podgrzeje i
    > zobaczymy :)

    imho ten pomysł z wierceniem jest lepszy, sam tak robiłem w ytongu gdy
    zalewałem szczeliny.