  • 1. Data: 2010-01-26 07:53:05
    Temat: Mieszkanie - pudło rezonansowe
    Od: Wojtek <a...@p...pl>

    Nowy budynek od dewelopera
    Sąsiad piętro wyżej przebudowal kompletnie mieszkanie. Nowe ściany, być
    może wylewki.
    Po tych zabiegach jego mieszkanie tworzy jedno wielkie pudło
    rezonansowe. Słysze ich każdy krok :)
    Była juz u nich inspekcja, bo sąsiadom ściany pękały podczas gdy on
    remontował, wiec pewnie wszystko jest zgodnie z przepisami.
    Jak myślicie można coś z tym zrobić na drodze prawnej.
    Z jednej strony wolność Tomku w swoim.. z drugiej będę zmuszony sprzedać
    to mieszkanie, bo tu sie nie da żyć :(

  • 2. Data: 2010-01-26 09:23:07
    Temat: Re: Mieszkanie - pudło rezonansowe
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak myślicie można coś z tym zrobić na drodze prawnej.
    > Z jednej strony wolność Tomku w swoim.. z drugiej będę zmuszony sprzedać

    Zapewne spieprzył wylewki i podłogi - nie dał taśm akustycznych pomiędzy
    wylewki a ściany i pomiędzy podłogi a ściany. Być może nie dał podkładów
    wygłuszających pod podłogi, np kleił drewno do wylewki. Teraz wszystko
    przeności się ścianami na budynek.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-01-26 15:15:43
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    zapewne jest nowoczesny
    i ma ceramiczne podlogi albo glośne panele,
    brak podkladów filcowych pod mebelkami,
    drewniaki...

  • 4. Data: 2010-01-26 19:58:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    > Jak myślicie można coś z tym zrobić na drodze prawnej.
    > Z jednej strony wolność Tomku w swoim.. z drugiej będę zmuszony sprzedać

    Obstawiam na panele podłogowe. Kiedyś w blokach kładło się parkiety, które
    były klejone bezpośrednio do wylewek, dzięki czemu odgłosy nie były aż tak
    mocno przenoszone. Obecne parkiety układane na piankach to najgorsze
    ściewrwo pod względem akustycznym. Działają one jak wielkie membrany
    głośników, które wzmacniają odgłosy poprzez przenoszenie drgań ma bardzo
    dużą powierzchnię podłogi.

  • 5. Data: 2010-01-27 09:37:29
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Poczekaj trochę już niedługo wrócą do łask dywany i problem się skończy. Ja
    z kolei mam codziennie pobudkę o 4:45 bo jakiś wątpliwy czyścioszek kąpie
    się a ma baterię z biedronki za 8,50 i rury grają jak orkiestra.

    PC

  • 6. Data: 2010-01-27 20:03:40
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    np kleił drewno do wylewki. Teraz wszystko
    > Jackare

    O co chodzi z tym klejeniem? Zawszw myslalem, ze jak bede kladl
    parkiet to bedzie przyklejony do wylewki. Do czego w taim razie ma byc
    przyklejony?

    Pozdrawiam
    Dy