  • 1. Data: 2010-01-26 08:14:15
    Temat: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Wydawało mi się, że mamy z żonką już opracowany projekt domku, aż pewnego
    wieczora zjedliśmy kolację z budowlańcem, który cały ten nasz misternie
    utkany plan zrujnował ;-))

    Mówiąc w skrócie, poradził nam abyśmy szukali projektu domku, który
    rozbudowuje się wgłąb działki a nie tak jak mamy na szerokość
    www.elipsa.info/_test/projekt.gif

    Zyskamy wtedy na szerokości garażu (koniecznie chcemy mieć garaż w obrysie),
    z którego można wejść do domu a i pom. gosp. wyjdą większe.

    No i coś już znaleźliśmy.
    Projekt Gryf
    http://www.domoweklimaty.pl/projekty-domow/wszystkie
    /projekt-2424_gryf
    Oczywiście założenia są takie jak poprzednio - ma być możliwie tani w
    budowie żeby nas ta budowa nie zjadła.
    Stąd dwuspadowy dach. W projekcie jednak jest przewidziany strop żelbetowy,
    który nam nie jest do niczego potrzeby. Nie planujemy zasiedlać poddasza.
    Rozumiem, że drewniany strop wyszedłby taniej??

    Co myślicie o tym projekcie? Czy za 300 tys. da się toto wybudować i
    wprowadzić? :-)

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-01-26 10:35:18
    Temat: Re: ...a miało być tak pięknie ;-)
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 26 Sty, 09:14, "quent" <x...@x...com> wrote:
> [...]
    > Rozumiem, że drewniany strop wyszedłby taniej??
    >
    > Co myślicie o tym projekcie? Czy za 300 tys. da się toto wybudować i

    Troche ten salon waski. Male WC do likwidacji i cos w zamiana np.
    szafa.
    Co do ceny zalezy z czego i jaki standard wykonczenia.
    Mysle ze powinienies dac rade, oczywiscie bez jakis super luksusow.
    Dolicz do kosztow rowniez przylacza bo drogo kosztuja. /moim skromnym
    zdaniem to dostawcy powinni ponosic koszty przylaczy do domow, jak
    chca sprzedac produkt/

  • 3. Data: 2010-01-26 10:52:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > Troche ten salon waski. Male WC do likwidacji i cos w zamiana np.
    > szafa.

    Robie wlaśnie adaptację ;-)
    Jak skończę to wkleje line...

    > Co do ceny zalezy z czego i jaki standard wykonczenia.
    > Mysle ze powinienies dac rade, oczywiscie bez jakis super luksusow.

    No tak, oczywiście. Luksusy mi mnie są potrzebne. Baterię w lazience kupuje
    za 100 zł. Ostatnio taka wystarczyła mi na 5 lat :-) także nie szaleję
    ogolnie, choć są rzeczy na które mi nie żal kasy.

    > Dolicz do kosztow rowniez przylacza bo drogo kosztuja. /moim skromnym
    > zdaniem to dostawcy powinni ponosic koszty przylaczy do domow, jak
    > chca sprzedac produkt/

    Gaz już wiem, że będzie mnie kosztował 1600 zł.
    Prąd - nie wiem, ale spodziewam się 2000 zł - na działce mam już skrzynkę ze
    złaczem kablowym.
    Co jeszcze? Woda, kanaliza.... ile to może kosztować?

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2010-01-26 14:15:27
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kudlaty <p...@g...com> writes:

    tkie/projekt-2424_gryf

    > Male WC do likwidacji i cos w zamiana np. szafa.

    Khe? Ja w tym domu widze jedna lazienke i jedno wc, nic sie nie da
    zlikwidowac - lokal, w ktorym osoba bioraca kapiel odcina wszystkich
    pozostalych domownikow od kibla nie nadaje sie do zamieszkania.

    MJ

  • 5. Data: 2010-01-26 14:30:45
    Od: " " <j...@N...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

> [...]
    > Rozumiem, że drewniany strop wyszedłby taniej??
    >
    > Co myślicie o tym projekcie? Czy za 300 tys. da się toto wybudować i

    Witam,

    "Ja bym" w tym projekcie:

    1/ w części frontowej obciął wybrzuszenie do linii okna w kuchni: garaż precz,
    a pozostałośc po nim zamienić na duże pomieszczenie gospodarcze

    2/ w części tylnej zlikwidował wnękę tworzącą taras, powiększając salon (a
    konkretnie jadalnię)

    Forma zmieni się na prostszą i tańszą (prostokąt). Funkcjonalność w mojej
    opinii dużo większa.

    Pzdr,
    g-jaro

  • 6. Data: 2010-01-26 20:54:30
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Khe? Ja w tym domu widze jedna lazienke i jedno wc, nic sie nie da
    > zlikwidowac - lokal, w ktorym osoba bioraca kapiel odcina wszystkich
    > pozostalych domownikow od kibla nie nadaje sie do zamieszkania.

    Wprowadzilem projekt do programu i troche zmodyfikowalem.
    Inaczej wchodzi sie do sypialni. Garaz i wszystkie pokoje (poza pionem
    kuchnia-jadalnia-salon) sa szersze. Powiekszylem tez druga lazienke.
    http://picasaweb.google.pl/quent75/1?feat=directlink

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2010-01-27 06:55:25
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > 1/ w części frontowej obciął wybrzuszenie do linii okna w kuchni: garaż
    > precz,

    Zimą moje auto stoi w garażu. Nie musze skrobać szyb rano, zawsze odpala,
    nic na niego nie spadnie przy jakimś huraganie w nocy, mniejsze ryzyko
    kradzieży. Latem wystawiam auto i moge grać w ping-ponga albo rozstawić
    siłownie. Znalazłoby się myślę więcej plusów.

    > 2/ w części tylnej zlikwidował wnękę tworzącą taras, powiększając salon (a
    > konkretnie jadalnię)

    Tylko wtedy osoby siedzące na tarasie widoczne są z okien sąsiednich pokoi.

    > Forma zmieni się na prostszą i tańszą (prostokąt). Funkcjonalność w mojej
    > opinii dużo większa.

    Taniej na pewno ale też i brzydziej. Ten domek sam w sobie nie jest już zbyt
    piękny nie chciałbym go szpecić jeszcze bardziej.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2010-01-27 08:16:53
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Quent pisze:
> [...]
    > Inaczej wchodzi sie do sypialni. Garaz i wszystkie pokoje (poza pionem
    > kuchnia-jadalnia-salon) sa szersze. Powiekszylem tez druga lazienke.

    jak dla mnie masakra
    ale moze dla kogoś "z bloków" moze to wystarczy
    ja miałbym klaustrofobie po 2 dniach

    michal

  • 9. Data: 2010-01-27 08:22:17
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Mówiąc w skrócie, poradził nam abyśmy szukali projektu domku, który
    > rozbudowuje się wgłąb działki a nie tak jak mamy na szerokość

    Lepiej, zamiast szukać gotowców, poszukajcie architekta który za trochę
    większą cenę zrobi wam projekt 'na wymiar'. Przechodzilem przez to co Ty,
    ale na szczęście w porę ktoś mnie kopną w d4 i mam projekt domu pod działkę
    i pod nasze wymagania. Na prawdę, polecam takie rozwiązanie. przyjmując
    nawet koszt projektu w okolicach 10-12 kpln, a cenę adaptacji gotowca 4-5
    kpln, to różnicę 8kpln zaoszczędzisz na budowie w mig (ewentualnie wydasz w
    mig :), a przynajmniej potem masz dom w którym dobrze się czujesz przez
    resztę życia (no chyba że planujesz już następny, ja w każdym razie mam już
    niewielką listę udogonień technologicznych do zastosowania w następnym domu
    :).

    Adam

  • 10. Data: 2010-01-27 08:22:21
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Tylko wtedy osoby siedzące na tarasie widoczne są z okien sąsiednich
    > pokoi.

    A to jakis problem?

    Krzysiek