  • 1. Data: 2017-06-09 07:33:59
    Temat: Miskant nawożenie
    Od: Gee <@bezmejla.pl>

    Posadziłem sobie wzdłuż ogrodzenia miskanta olbrzymiego. Ale wyczytałem
    że by był on olbrzymi to trzeba go obficie podlewać i nawozić. Czym go
    nawozić? I czy faktycznie może on dorosnąć w naszych warunkach do 3 metrów?

  • 2. Data: 2017-06-09 09:24:30
    Temat: Re: Miskant nawożenie
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Gee" <@bezmejla.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > by był on olbrzymi to trzeba go obficie podlewać i nawozić. Czym go
    > nawozić? I czy faktycznie może on dorosnąć w naszych warunkach do 3

    Hejka. U mnie dorastał do 3 metrów bez nawożenia i podlewania ale okazał
    się za duży dla naszej 320 m2 działki.
    Pozdrawiam deprecjonująco Ja...cki

  • 3. Data: 2017-06-09 10:46:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. U mnie dorastał do 3 metrów bez nawożenia i podlewania ale
    > okazał się za duży dla naszej 320 m2 działki.

    Nawet w pozycji pionowej się nie mieścił?

    --
    Jarek