  • 1. Data: 2012-09-19 13:13:01
    Temat: Moda męska?
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Szukam jakiegoś serwisu, bloga, forum o modzie męskiej.

    Chodzi mi o pomysły, jakieś wskazówki co z czym łączyć, przykłady dostępne
    w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.

    I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P

    Polecicie coś?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2012-09-19 14:28:38
    Temat: Re: Moda męska?
    Od: Qrczak <q...@g...pl>

    Dnia 2012-09-19 13:13, obywatel Kapsel uprzejmie donosi:

> [...]
    > w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.
    >
    > I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P

    http://warsawfashion.blogspot.com/

    qr.a

  • 3. Data: 2012-09-19 14:44:47
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 19 Sep 2012 14:28:38 +0200, Qrczak napisał(a):

    > http://warsawfashion.blogspot.com/

    W istocie, INSPIRUJĄCE ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2012-09-19 22:50:31
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-19 13:13, Kapsel pisze:

    > Chodzi mi o pomysły, jakieś wskazówki co z czym łączyć, przykłady dostępne
    > w polskich sklepach. Tak dla inspiracji i edukacji też.
    >
    > I najlepiej żeby to nie były koszulki po 1000 zł :P
    >
    > Polecicie coś?

    Kurtka za 200 może być? ;P
    http://www.logo24.pl/Logo24/0,85825.html

  • 5. Data: 2012-09-20 10:32:15
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    Wed, 19 Sep 2012 22:50:31 +0200, Aicha napisał(a):

    > Kurtka za 200 może być? ;P
    > http://www.logo24.pl/Logo24/0,85825.html

    No kij tam za ile, ale Logo... toż to gazetka reklamowa w całości :]

    Znalazłem np. takie coś:
    http://www.stylomaniak.com/

    ale w ogólności to wygląda, że dla kobiet blogów "szafiarskich"
    zatrzęsienie, a faceci tak łatwo nie mają... to też łazimy jak te
    ochlapusy, bo nie wiadomo jak się prawidło ubrać :P

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2012-09-20 11:55:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 10:32:15 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Znalazłem np. takie coś:
    > http://www.stylomaniak.com/

    Super stronka :-)

    > ale w ogólności to wygląda, że dla kobiet blogów "szafiarskich"
    > zatrzęsienie, a faceci tak łatwo nie mają... to też łazimy jak te
    > ochlapusy, bo nie wiadomo jak się prawidło ubrać :P

    Przyjrzyj się kobietom - większość też tak łazi. Nie mówiąc już o
    powszechnej już brzusznej otyłości z powodu zwykłego obżarstwa/łakomstwa, u
    obu płci, ale tutaj jednak lepoiej wypadają młodzi faceci. Czyżby jednak to
    --
    XL

  • 7. Data: 2012-09-20 12:09:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 11:55:52 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
    > obu płci, ale tutaj jednak lepoiej wypadają młodzi faceci. Czyżby jednak to

    facetom jednak bardziej zależało?
    --
    XL

  • 8. Data: 2012-09-20 22:35:01
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-20 12:09, Ikselka pisze:

    > facetom jednak bardziej zależało?

    Moje tegoroczne obserwacje plażowe temu przeczą. Coraz młodsi faceci
    zapuszczają brzuchy. Pizze, kebaby i burgery robią swoje :]

  • 9. Data: 2012-09-20 22:36:54
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2012-09-20 10:32, Kapsel pisze:

    > No kij tam za ile, ale Logo... toż to gazetka reklamowa w całości :]

    Pewnie podobnie jak Avanti.
    Nie zaglądam tam /w Logo/ do działu modowego - ale np. artykuły o
    alkoholach czasem mi się zdarza czytać.

  • 10. Data: 2012-09-20 23:48:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 20 Sep 2012 22:35:01 +0200, Aicha napisał(a):

    > Moje tegoroczne obserwacje plażowe temu przeczą. Coraz młodsi faceci
    > zapuszczają brzuchy. Pizze, kebaby i burgery robią swoje :]

    To ja pewnie zawieszam oko na "końcówce" tych, co jeszcze nie zapuścili...
    --
    XL