  • 1. Data: 2012-09-16 19:17:12
    Temat: wykończenie desek tarasowych, podłoże pod deski
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    proste pytanie...

    czym najlepiej zabezpieczyć deskę modrzewiową na tarasie, olej, lazura,
    lakier czy coś innego.

    proszę o opinie o konkretnych produktach.

    drugie pytanie...

    mam solidnie ubite podłoże do okoła domu (kruszywo zgęszczone i odstane) czy
    wylać cienkiego chudziaka, czy położyć jakąś folię?

  • 2. Data: 2012-09-16 20:46:06
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    > czym najlepiej zabezpieczyć deskę modrzewiową na tarasie, olej, lazura,
    > lakier czy coś innego.

    olejami przeznaczonymi do drewna iglastego

  • 3. Data: 2012-09-17 14:22:38
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > olejami przeznaczonymi do drewna iglastego
    Zastanawiam sie od dluzszego czasu dlaczego akurat oleje?
    W czym taki drewnochron jest gorszy od oleju?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z