  • 121. Data: 2021-02-18 14:17:57
    Temat: Re: Monitoring na działkę
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dlaczego nie tniesz linku?
    Przecież wszystko po .html (począwczy od znaku ?) można wywalić.

    -----

  • 122. Data: 2021-02-18 15:04:17
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.02.2021 o 14:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego nie tniesz linku?
    > Przecież wszystko po .html (począwczy od znaku ?) można wywalić.

    Dlaczego nie odpisujesz pod cytowanym postem?
    Jakim prawem beton jak ty kogokolwiek poucza?

    --
    Czarek

  • 123. Data: 2021-02-18 18:24:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.02.2021 o 15:04, Czarek pisze:

    > Dlaczego nie odpisujesz pod cytowanym postem?
    > Jakim prawem beton jak ty kogokolwiek poucza?

    Osobiście nie prowadzę żadnych dyskusji z osobami, które odpisują NAD,
    zamiast POD tekstem cytowanym i do tego wycinają wrotkę.

    Praktycznie dla mnie takie osoby nie istnieją. Zwracanie im uwagi
    kilkukrotnie jest bezcelowe. Podobnie jest z pierdzącym w towarzystwie.
    Jemu to nie sprawia problemu i nie przeszkadza, będzie pierdział.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 124. Data: 2021-02-18 19:17:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.02.2021 o 21:01, heby pisze:

    > Miał mniej detali.
    boję się odezwać, ale... uparty jestem
    w moich najtańszych kamerach i najtańszym rejestratorrze na 16 kamer,
    mogę ingerowąć w jakość obrazu w kamerze i w rejestratorze. zgaduję że
    kolega obok rejestratora sygnał zapisywał innym programem na PC
    (zoneminder?)

    > Tak. Ta sama klatka, jak pamiętam przemykającego samochodu. Na jednym
    > czytałem tablicę, na drugim już nie (musiałbym zgadywać numer).
    nie mam uwag, mogło tak być. tyko czy to jest jakiś problem? Bo zdaje
    się robimy porównanie kodeków, a nie skuteczności monitoringu. nie wiem
    jak to mam jeszcze delikatniej napisać. jak ktoś musi z tej a nie innej
    lokalizacji, zobaczyć numer rejestracyjny, to może
    Zastosować kamerę o większej rozdzielczości +50zł
    zastosować kamerę o mniejszym kącie +20zł
    Zastosować kolejną kamerę +100zł.
    Nie używać rejestratora który ma jakikolwiek wpływ na nagranie, użyć
    NAS-a lub kamrey z kartą sd

    > To obecnie Overmax CamSpot 4.5. Mają jakąś detekcję, zbudza się z powodu
    > np. zmiany oświetlenia, a nie ruchu.
    tak działają. porównują klatki co sekundę, albo wydzielone obszary. nie
    rozumieją czy to jest plama światła czy to ciało kota

    > ZoneMinder ma znacznie więcej do
    > zaoferowania,
    ale nie powiesz co?
    > choć jest równiez niesłychanie upierdliwy. najwazniejsze
    i znowu porównujemy jak kamery vs zoneminder wychwytują ruch, czy
    przyjmujemy że każdy ogarnięty człowiek poradzi sobie z czujką pir
    podłączoną do kamery/rejestratora?

    > że ZoneMinder jest w stanie notyfikować inny software (np.
    > HomeAssistant) i odwrotnie. Nie widzę zastosowania w moim przypadku
    > detekcji ruchu. Natomiast mam czujniki ruchu, zwykłe IR spięte z tym
    > biznesem.
    czyli jednak. Zone minder ma jeszcze parę innych wad. Wymaga PC. wymaga
    wiedzy daleko większej niż "search" "autobind" i ptaszki w okienkach aby
    kamery nagrywały. JEst bardzo wybredny jeśli chodzi o kamery. wymaga
    nielichego procesora, jeśli ma zapisywać obraz z wielu kamer. a to
    wymaga prądu. Pc jest dość wrażliwy i trudno go ukryć.

    W wielu biznesach, płaci się nie za produkt, tylko za "know how". Ja nie
    mając nawet aktualnej wiedzy na temat produktów, próbuje się dzielić
    moim "know how". Podpowiadam: ukryj kamery. no niestety camspot4,5 jest
    trudny do ukrycia. Podopowiadam: ukryj rejestrator. PC jest trudno
    ukryć. a nie każdy chce robić betonowy sakrkfag z klapą w podłodze jak
    lord bluzg. gdybym ja miał sie włamać do takich pomieszczeń jak Wasze,
    to pierwsze co robię - zakładam kominiarkę. włamuję sie na "beszczela",
    robię zwarcie - wywalam korki. po kablach z kamer namierzam rejestrator
    i jego wynoszę. Jeśli to się da wykonać - cały monitoring jest o kand
    dupy rozbić. A ja mam schowany rejestrator gdzie indziej, z
    akumulatorem, ktory zasila wszystkie kamery przez bezpieczniki. możesz
    niszczyć każdą po kolei, inne będą nagrywać. nawet jak zgadniesz gdzie
    jest rejestraor, zanim poprzecinasz kłódki, rozwalisz drzwi, zamki -
    minie godzina albo dłużej. PAnowie!!!! bez spełnienia tych warunków,
    monitoring nie spełnia funkcji antywłamaniowej.

    > Nie kłućmy się wobec tego. Dowiedziałeś się czegoś i cieszmy się z tego.
    > A ja dowiedziałem się, że jesli mam o czymś pisać w necie to muszę mieć
    > profesjonalne badania w certyfikowanym ośrodku pod okiem notariusza i
    > duszpasterza, bo inaczej nie można słowa napisać.
    no właśnie nie. ja nie mam takich "badań" i niektórzy jadą po mnie jak
    "woźnica po koniu", a cel wątku, wymianę "przydatnych" informacji mają w
    dupach.

    ToMasz

  • 125. Data: 2021-02-19 09:37:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    czwartek, 18 lutego 2021 o 19:17:14 UTC+1 ToMasz napisał(a):
    >PAnowie!!!! bez spełnienia tych warunków,
    > monitoring nie spełnia funkcji antywłamaniowej.

    Monitoring raczej nie ma funkcji antywłamaniowych ;)
    Odstrasza trochę amatorów, za to przyciąga "zawodowców" jeśli widać, ze kosztował
    spor $$$...

    Po grzyba włamywacz ma szukać rejestratora? Włazi w kominiarce, kradnie szybko co tam
    znajdzie i znika...
    np. w firmie brata włamali się wybijając szybę, ekipa interwencyjna ochroniarzy
    przyjechała po kilku minutach, nikogo już nie było...

  • 126. Data: 2021-02-19 10:58:36
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2021 o 09:37, WS pisze:

> [...]
    > np. w firmie brata włamali się wybijając szybę, ekipa interwencyjna ochroniarzy
    przyjechała po kilku minutach, nikogo już nie było...

    U mnie w gminie ukradli kilka kamer z monitoringu.

  • 127. Data: 2021-02-19 14:44:52
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 19.02.2021 o 10:58, Baczek pisze:

    > U mnie w gminie ukradli kilka kamer z monitoringu.

    Na elektrodzie był kiedyś wątek, jak ukradli z domu tylko rejestrator.

    yabba

  • 128. Data: 2021-02-19 15:26:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba napisał:

    > Na elektrodzie był kiedyś wątek, jak ukradli z domu tylko rejestrator.

    Ja kiedyś wspominałem, jak sąsiadowi kolegi ukradli autoalarm.

    --
    Jarek