  • 1. Data: 2011-07-26 10:35:35
    Temat: Możliwości docieplenia stropodachu
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Mam dach w segmencie szeregowym. Dom z lat 8-tych. Stropodach
    wentylowany od jednej strony, na drugiej stronie otworów nie ma gdyż
    dach obniża się lekko i styka właściwie ze stropem. Dostępu do komory
    między dachem i stropem nie ma (poza tymi otworami na jednej stronie
    domu). Dach obecnie kryty zwykła papą z lepikiem, papa przylega dobrze
    do podłoża. Dom obecnie nie jest ocieplony - chcąc robić nowe poszycie
    dachu, pomyślałem od razu o jego dociepleniu.

    Jakie mam możliwości docieplenia dachu?
    Myślałem o przyklejeniu styropapy do bieżącej powierzchni. Czy 10cm
    będzie optymalnym wyborem?
    Czy praktykuje się inne sposoby? wiem, że są firmy, które do komory
    między stropem i dachem wpompowują pianki, itp. - niemniej nie wydaje mi
    się, żeby byli to w stanie zrobić przez te małe otworki o średnicy rzędu
    kilka-kilkanaście cm.

  • 2. Data: 2011-07-26 10:36:14
    Temat: Re: Możliwości docieplenia stropodachu
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    PS: Oczywiście miało być "dom z lat 80-tych"