  • 1. Data: 2011-07-26 08:17:17
    Temat: Naprawa wylewki na tarasie, czym?
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    jest taras 40 m.kw.
    Zadaszony, ale dach wysunięty tylko ok. 0,5 - 0,8 m na zewnątrz, więc zimą
    śnieg na tarasie, jesienią wody trochę..
    Spadki zachowane, jest izolacja itp....
    Była tam terakota, zostala skuta i teraz powastały wiadomo nierówności od
    ok. 10 mm do 1-2 mm. powiedzmy, że 6 mm jest na powierzchni 12 m.kw.
    Dodatkowo po skuciu, powierzchnia wylewki się pyli. nawet posprzątane po
    jakimś czasie (1-2 dni) się pyli pojedyńczymi ziarenkami.
    I teraz problem.
    Czym wyrównać powierzchnię... albo czy olać i wyrównać klejem klejąc nowe
    płytki....?
    Czym wzmocnić powierzchnię (myślałem o jakims gruncie)?
    Klejone będą płytki z naturalnego marmuru na klej z białym cementem, (ale
    rzeby kogoś nie skłoniło
    do wyszukiwania koszmarnie drogich rozwiązań), marmur z odzysku (ponad 100
    letni).
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2011-07-26 08:52:59
    Temat: Re: Naprawa wylewki na tarasie, czym?
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2011 10:17:17 +0200, GR001 <sweetek001 <wp.pl> wrote:

    > Czym wyrównaae powierzchnie... albo czy olaae i wyrównaae klejem klej?c nowe
    > p?ytki....?

    Są specjalne zaprawy do tego typu napraw, np. Sika Repair-30 F czy Sopro
    Repadur 5.
    Generalnie produkty na półce typu 'naprawa betonu'. Ale czy lepiej klejem,
    czy takimi środkami, to niestety się nie wypowiem (brak doświadczenia w
    temacie).

    RobertP.