  • 1. Data: 2011-07-26 08:03:17
    Temat: Alarm integra i sterowanie roletami
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Wiem, ze jest tu kilku fachowców od satela :) tak więc może ktoś mi doradzi

    jak najlepiej oprogramować i podłączyć
    sterowanie roletami.

    Moje wymagania to, aby z manilulatora posiadać mozliwosc
    szybko opuscic rolety, lub zamknąć.
    czyli np 1# opuszcza a 2# otwiera

    ewentualnie
    opcja druga to aby po wejsciu w menu miec możliwosc wyboru
    opuszczenia lub zamknięcia rolet. (najlepiej osobno pietro i osobno parter)

    Silniki mam firmy NICE.

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-07-28 09:30:55
    Temat: Re: Alarm integra i sterowanie roletami
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Opcje manipulatora > funkcje użytkownia (strzałki). Zrób sobie tak, że
    hasło+strzałka w dół zamyka a hasło+strzałka w górę otwiera.

    PC

  • 3. Data: 2011-07-28 10:40:54
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Opcje manipulatora > funkcje użytkownia (strzałki). Zrób sobie tak, że
    > hasło+strzałka w dół zamyka a hasło+strzałka w górę otwiera.

    dzięki o to mi chodziło :)