  • 1. Data: 2011-07-26 06:55:38
    Temat: Re: Meble kuchenne - samoróbka.
    Od: s...@v...pl

    > Tak jak BartekK napisal.

    > Dodam jeszcze ze warto wejsc na e-manta.eu/forum i poczytac co pisza

    > fachowcy.

    > Zrobienie mebli jest relatywnie proste.

    > Czesci mozna kupic bez problemu, czy na allegro czy w sklepach czy

    > wrecz u przedstawicieli.

    ja też sam robiłem, ale miałem problemy zawsze z szufladami, ich wymierzeniem,i
    rozmieszczeniem prowadnic, sa jakieś patenty na szuflady ?

  • 2. Data: 2011-07-26 08:09:52
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik s...@v...pl napisał:

    > ja też sam robiłem, ale miałem problemy zawsze z szufladami, ich wymierzeniem,i
    > rozmieszczeniem prowadnic, sa jakieś patenty na szuflady ?

    Kiedyś widziałem takie plastikowe szablony/przykładnice do obsadzania
    prowadnic, ale to było z 15 lat temu :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2011-07-26 18:05:00
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 26, 8:55 am, s...@v...pl wrote:

    > ja też sam robiłem, ale miałem problemy zawsze z szufladami, ich wymierzeniem,i
    > rozmieszczeniem prowadnic, sa jakieś patenty na szuflady  ?

    Dobrze mierzyc albo zrobic sobie szablon o wielkosci frontu szuflady
    plus szczelina miedzy frontami.
    Ale najprosciej zrobic fronty tzw "slepe". Wtedy przykrecasz wszystko
    prawie byle jak tylko dbasz zeby sie otwoeralo lekko a fronty
    przykrecasz potem...