  • Data: 2019-06-12 17:38:06
    Temat: Murek oporowy vs palisada
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na murek potrzebne jest pozwolenie na budowę, co mnie skutecznie odstrasza.
    Na palisadę nie trzeba, ale palisada będzie zamiast murka na brzegach
    tarasu. A na taras może już być trzeba, ale to podobno zależnie od
    powiatu się różni.

    Na razie chodzi mi o porównanie kosztów murka i palisady. Analizował to
    ktoś? Murek/palisada wysoka na wierzchu na około 50 cm, długość około 15
    - 18 mb, grunt - piach, a raczej mułek. Ile to trzeba by wkopać w
    ziemię, żeby się nie rozjechało przy normalnym obciążeniu?

    Może jakieś inne propozycje?