  • 41. Data: 2010-09-14 08:34:48
    Temat: Re: Muszki owocówki.
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote in message
    news:4c8f2799$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał
    >
    > Lampa tak, siatki nie.
    > Kuchnia jest otwarta na całą kondygnację, która ma 100 metrów kw. - 5
    > okien i duże drzwi na taras - przecież nie osiatkuję wszystkiego.
    >
    > EWa

    Masz wszystko otwarte non stop? Chyba nie. Mam trzy okna osiatkowane -
    okna są otwarte kiedy potrzeba, bez much, komarów, os i szerszeni - te
    ostatnie zbadały siatki i przestały przylatywać. Generalnie w lecie okna na
    oścież w nocy - schładzałem mieszkanie. Przy tak otwartych oknach, nawet
    tych bez siatki miałem postawioną lampę metr od okna bez siatki - spałem
    spokojnie.