  • 1. Data: 2012-04-12 09:05:42
    Temat: NKT vs TELEFONIKA - jakiego producenta wybrac?
    Od: "actuar" <a...@y...com>

    Witam. Mam do wyboru w sklepie przewody NKT lub TELEFONIKA. Prosze o porade,
    moze ktos montowal jedne i drugie. Ktore jakosciowo sa lepsze?

    Dziekuje i pozdr. An.

  • 2. Data: 2012-04-12 09:15:31
    Temat: Re: NKT vs TELEFONIKA - jakiego producenta wybrac?
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 09:05, actuar pisze:
    > Witam. Mam do wyboru w sklepie przewody NKT lub TELEFONIKA. Prosze o porade,
    > moze ktos montowal jedne i drugie. Ktore jakosciowo sa lepsze?

    Montowałem jedne i drugie - nie widziałem różnicy.

    --
    M.

  • 3. Data: 2012-04-13 11:18:46
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 12 Kwi, 09:05, "actuar" <a...@y...com> wrote:
    > Witam. Mam do wyboru w sklepie przewody NKT lub TELEFONIKA. Prosze o porade,
    > moze ktos montowal jedne i drugie. Ktore jakosciowo sa lepsze?

    Oba są porównywalne, bierz który Ci się uda na korzystniejszych
    warunkach kupić.

    J.

  • 4. Data: 2012-04-15 19:37:23
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    W dniu 2012-04-12 09:05, actuar pisze:
    > Witam. Mam do wyboru w sklepie przewody NKT lub TELEFONIKA. Prosze o porade,
    > moze ktos montowal jedne i drugie. Ktore jakosciowo sa lepsze?

    Obie dobre opcje , jak masz opcje weź z grubszą izolacją 450/750V.