  • 21. Data: 2020-04-15 16:44:34
    Temat: Re: Naczynie przeponowe 2l lub nawet mniejsze
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-15 o 13:30, WS pisze:
    > np. reflex ma takie, ale pionowo oznacza zazwyczaj podpiecie z gory lub z dolu,
    >
    > na chlopski rozum zapewne zeby nie "lezalo", czyli nie poziomo, bo pewnie jakos
    niesymetrycznie bedzie membrana sie rozciagac (??) to tak wg mnie ;)

    > http://www.reflex.pl/porady/sposob-montazu-naczynia-
    przeponowego-w-instalacjach-grzewczych-i-chlodniczyc
    h.html

    Po prostu w naczyniu zamontowanym poziomo, membrana się szybko przetrze,
    ponieważ siła ciążenia wody znajdującej się w membranie będzie dociskać
    stale membranę do pocznej ścianki naczynia, tej znajdującej się poniżej
    membrany. W trakcie pracy naczynia membrana się wypełnia wodą i kurczy,
    co wpływa także na jej wydłużenie.

  • 22. Data: 2020-04-15 16:53:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/04/2020 13:44, Kris wrote:
    > Na Krisa, internetowego trolla byś zgonił;)
    > Różowe butelki pet tez widywałem w biedronce bodajże;)

    Pytam kiedyś hydraulika, dlaczego na rurach napisane jest
    nontransparent. To są jakieś przezroczyste? Spojrzał na mnie jak na
    idiotę. Więc zapytałem czy są jakiś inne kolory moze, np. różowe, widać
    by je było podczas rozkuwania betonu. Tym razem sporzał ostrzegawczo ...

  • 23. Data: 2020-04-15 16:54:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/04/2020 14:53, collie wrote:
    > Estatyczny będzie Chopin 1,75. 2w1 w czasach zarazy:
    > https://zapodaj.net/8665d1ebefe4c.jpg.html

    Na śrubunek 1/2" wejdzie?

  • 24. Data: 2020-04-15 16:55:06
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, April 15, 2020 at 4:44:31 PM UTC+2, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > stale membranę do pocznej ścianki naczynia, tej znajdującej się poniżej
    > membrany. W trakcie pracy naczynia membrana się wypełnia wodą i kurczy,

    Tego bym sie spodziewał, ale w linku ktory podałem (reflex) dopuszczaja poziomy
    montaz, dla wiekszych naczyn (35-80 litrow)..., wiekszosc ma tylko pionowy...

  • 25. Data: 2020-04-15 22:28:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-04-15 o 16:53, heby pisze:

    > Pytam kiedyś hydraulika, dlaczego na rurach napisane jest
    > nontransparent. To są jakieś przezroczyste? Spojrzał na mnie jak na

    Są transparent. Np. do wodowskazów, do paliwa, do filtrów UV, do
    "spożywki".

    > idiotę. Więc zapytałem czy są jakiś inne kolory moze, np. różowe, widać
    > by je było podczas rozkuwania betonu. Tym razem sporzał ostrzegawczo ...

    Co to znaczy "spojrzał ostrzegawczo"?
    Napisz, co odpowiedział.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 26. Data: 2020-04-16 00:06:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 15/04/2020 22:28, Adam wrote:
    > Są transparent.

    To była rura PP do zgrzewania. Są więc takie przezroczyste?

    > Np. do wodowskazów, do paliwa, do filtrów UV, do
    > "spożywki".

    Idę o zakład że trzymajac rurę do cwu w ręce chodziło mi o coś innego :D

    Ninjeszym cytuę: