  • 21. Data: 2023-01-18 00:44:05
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 00:24:57 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Sranie w banie :]
    >
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wynajem-mieszkania-w
    -2023-r-na-te-zmiany-musisz-sie-przygotowac/58xgv4s
    > Pierdol się :] i nie odpisuj. Nie przeczytam.
    >
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Obiecanki cacanki. Ty z tych co kłamią jak tylko mordę otwierają. Po takich lordach
    jak ty dziadek na konia wchodził.

  • 22. Data: 2023-01-18 00:48:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    -2023-r-na-te-zmiany-musisz-sie-przygotowac/58xgv4s
    > Pierdol się :] i nie odpisuj. Nie przeczytam.

    Teraz spróbuję jak do białego człowieka. Co ci w artykule z linku nie pasuje albo
    pasuje że go dałeś?

  • 23. Data: 2023-01-18 02:15:04
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Teraz spróbuję jak do białego człowieka. Co ci w artykule z linku nie pasuje albo
    pasuje że go dałeś?

    Odpiszę z litosci:
    https://wiadomosci.onet.pl/szczecin/czynsze-wyzsze-o
    -400-proc-ludzie-przestana-placic-nie-bedzie-ich-sta
    c/72y16v9

    https://wiadomosci.onet.pl/czynsz-komunalny

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budze
    t-domowy/pan-waldemar-pokazal-swoj-czynsz-to-chyba-r
    ekord-polski/kbtqqgc

    Przestań DEBILU napierdalać kłamliwie. Masz REALIA powyżej.

    Zdychaj KURWO! :)
    Pierdolisz z DUPY o demografii. Nawet za 20 LAT cena mieszkań
    drastycznie nie spadnie...bo nie może ale że tego nie rozumiesz to tylko
    wina tego, że masz pojebany mózg :] i NIC tego mózgu nie zmieni, jedynie
    śmierć.

    Nie odpisuj, bo swojego mózgu nie zmienisz za życia na 10% co ci pozostało:]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-01-18 07:21:21
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 17/01/2023 16:36, Zenek Kapelinder wrote:
    > Tekstu duzo ale żadnych argumentów których reż miało być dużo. Dane demograficzne
    wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w tej chwili w
    Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41 milionów. To
    zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku nieruchomości.
    Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz mieć swoje
    zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do swojego
    zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei Północnej.

    Mi też wisi w co wierzysz. Możesz wierzyć że na cenę mieszkań wpływa
    tylko obecna demografia w Polsce albo że rząd chce dla ciebie dobra, a
    nie twojego dobra. Tak samo możesz przepowiadać wzrosty na rynku UK,
    tylko jak wprowadzą 15-minutowe getta to kto będzie chciał tam mieszkać?
    (
    https://www.oxfordmail.co.uk/news/23073992.traffic-f
    ilters-will-divide-city-15-minute-neighbourhoods/
    ,
    https://expose-news.com/2023/01/16/scotlands-20-minu
    te-neighbourhoods-nationwide/
    )
    Wiadomo, zostaną Ci którzy boją się przeprowadzki (mniejszość) i ci
    uzależnieni od pomocy państwa (robią wszystko żeby to była większość) -
    tylko czy jako landlord chciałbyś dalej tam prowadzić biznes, jeśli z
    dnia na dzień masz coraz mniejsze prawa?

    Lukasz

  • 25. Data: 2023-01-18 07:21:59
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 17/01/2023 18:23, Kris wrote:
    > wtorek, 17 stycznia 2023 o 17:36:28 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > .>To zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku
    nieruchomości.

    > To już 10 lat bez zmian wrozysz?
    > Wcześniej krótsze okresy przepowiadales
    > Ps
    > Ja ciągle czekam na te mieszkania w Krakowie po 1000zl/m2

    te będą w 2027 według niego, to już niedługo ;)

    Lukasz

  • 26. Data: 2023-01-18 13:39:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 07:21:23 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > tylko czy jako landlord chciałbyś dalej tam prowadzić biznes, jeśli z
    > dnia na dzień masz coraz mniejsze prawa?

    Pozwolisz że tak ogłędnie odpowiem żebyś spierdalał z landlordami i wziętymi z dupy
    artykułami które w żaden sposób nie opisują sytuacji w Polsce.

  • 27. Data: 2023-01-18 13:45:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 07:22:01 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):

    > te będą w 2027 według niego, to już niedługo ;)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Dla pszczoły 4 lata długo bo żyje 4-6 tygodni. Dla człowieka przeciętnie żyjącego w
    Polsce 76 lat 4 lata nie jest bardzo długi okresem czasu. Były kiedyś tutaj dyskusje
    o czasie zwrotu fotowoltaiki. I były głosy że 10-12 lat to nie jest długo.

  • 28. Data: 2023-01-18 13:48:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 02:15:59 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
> [...]
    > śmierć.
    >
    > Nie odpisuj, bo swojego mózgu nie zmienisz za życia na 10% co ci pozostało:]
    Widzie że temat taniejących mieszkań i w efekcie ogromnych trudności na zarobieniu na
    nich strasznie cie wkurwia. A że cham ze wsi jestes to postaram się jak będzie okazja
    powkurwiac cię bardziej.

  • 29. Data: 2023-01-18 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddd d...@d...pl ...

    > samochody,

    Rzeczywiście - samochody szalenczo tanieja :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 30. Data: 2023-01-18 19:12:24
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/01/2023 12:39, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    artykułami które w żaden sposób nie opisują sytuacji w Polsce.

    z dupy to jest twierdzenie że tylko jeden czynnik wpływa na ceny
    nieruchomości w Polsce więc zamiast się spuszczać na grupach idź lepiej
    poczytać, może wreszcie sobie uświadomisz dlaczego inflacja musi być
    wysoka a stopy będą utrzymywane na możliwie niskim poziomie. A nie,
    według ciebie na ceny nieruchomości wpływ ma tylko inflacja, stopy
    procentowe nie będą miały żadnego znaczenia.