  • 11. Data: 2023-01-15 15:26:02
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 11:11:50 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    -w-2023-roku-Nieznaczne-spadki-cen-mieszkan-i-drogi-
    najem-8469863.html
    wtórny. To mieszkania z puli 2 milionów pustych mieszkań w Polsce. Ceny od 5 do 6,5
    tysiąca za metr. Obstawiam że do negocjacji ta cena a nie niemożliwe do zrealizowania
    marzenie sprzedającego. W artykule kilka ogłoszeń o sprzedazy nowych mieszkań. W
    jednym cena nowego 7600 za metr. W innym 8200. Czyżby się zaczynało?

    będąca głównym składnikiem kryzysów wszelakich walczy się stopami procentowymi.

    tym nie mowi. W Polsce według różnych źródeł marnuje się sporo żywności. Najczęściej
    pojawia się 150 kg rocznie na osobę. Wystarczy żeby ilość marnowanej żywności spadła
    o połowę i producenci i handel srają pod siebie bo im sprzedaż spada. To zaczynają
    się obniżki cen, promocje itd.
    życie ułożyć. Sobie a nie tobie.

    > to co jest inflacja w Polsce czy tylko my tutaj w UK płacimy za
    > rozrzutność rządu?
    > Według ciebie - skąd bierze się inflacja? źli kapitaliści ją tworzą?
    > putin dostarcza? wirus przynosi? czy może pojawia się ona wtedy, gdy
    > pieniądza jest za dużo w stosunku do towaru?
    przypadku Anglii nie ma co liczyć na spadki cen nieruchomości.
> [...]
    > wszystko łącznie z przyszłymi cenami mieszkań o ile nie zdarzy się
    > zakłócenie takie jak na Ukrainie.
    > o ile nie zdarzy się zakłócenie z dowolnego innego czynnika poza twoim
    > wykresem. Bierzesz pod uwagę tylko jedną zmienną i twierdzisz że znasz
    > przyszłość. Jakby ktoś powiedział, że domy w UK będą taniały, bo wejdzie
    > zakaz eksmisji w sektorze prywatnym, to byś powiedział że idiota, bo
    > opiera dane tylko na jednym czynniku. Tymczasem ty znasz przyszłość, bo
    > opierasz się na jednym czynniku. Cóż mógłbym pomyśleć.

    Dlaczego nie chcesz albo nie potrafisz zrozumieć że chuj mnie i innych co tam nie
    żyją obchodzi sytuacja mieszkaniowa Anglików? Sram na ich landlordow i to co mogą
    zrobić. Nie wiem co robisz w Anglii i nie chce wiedzieć. Ale z tego co piszesz i jak
    to interpretujesz otaczającą rzeczywistość wychodzi mi że raczej są to prace fizyczne
    nie wymagając zbytniego angażowania mózgu. Dostałeś dwa najważniejsze wykresy
    opisujące w przyszłości demografię. A ty jak ten kolchoźnik co go w ZSRR w nagrodę do
    zoo zabrali i pokazali żyrafę. Kolchoźnik patrzy na żyrafę i mówi "Towarzysze takich
    zwierząt nie ma".

  • 12. Data: 2023-01-16 11:28:00
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

> [...]
    zoo zabrali i pokazali żyrafę. Kolchoźnik patrzy na żyrafę i mówi "Towarzysze takich

    a ja mam w dupie demografię czy dwa wykresy, gdy na ceny nieruchomości
    wpływa wiele innych czynników. Ale ty tego nie potrafisz zrozumieć. Nie
    chcesz nawet zrozumieć tego, że robią cię w chuja na każdym kroku, a ty
    im za to dziękujesz. W sumie nie ma co się dziwić - koguty mają małe mózgi

  • 13. Data: 2023-01-16 14:58:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 16 stycznia 2023 o 11:28:03 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > im za to dziękujesz. W sumie nie ma co się dziwić - koguty mają małe mózgi
    To dawaj te inne czynniki jeśli uważasz że demografia to za mało. Włączyłem przed
    chwilą wiadomości i nie jeden a kilka artykułów o taniejących mieszkaniach, zapaści w
    nowo budowanych i złej sytuacji na rynku najmu. I że w tym roku stanieją o 15% co
    według mnie jest bardzo życzeniowe. W przypadku kupowania winne są banki bo nie chcą
    dawać kredytów hipotecznych bo ludzie za mało zarabiają. Jak stanieją mieszkania tak
    ze dwa pokoje na rynku wtórnym będą kosztowały 100 tysięcy to w cudowny sposób
    zdolność kredytową powróci. W innym artykule że ci co mają do wynajęcia zaczynają
    robić bokami bo za pieniądze jakie by chcieli otrzymywać nie można znaleźć klienta.
    A jak się znajdzie to placi dwa miesiące i potem przestaje. Kiedy problem z pozbyciem
    się go, a płacić za ogrzewanie kto płacić musi właściciel z własnej kieszeni
    obciążonej dużym kredytem. Bo go w chuja zrobili jak kupował mieszkanie i twierdzili
    że nieruchomości tylko drożeć mogą. Może i koguty mają małe mózgi ale za to bardzo
    pomarszczone. Ty masz wielki mózg ale gladki jak kulka od łożyska.

  • 14. Data: 2023-01-16 18:45:17
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 16/01/2023 13:58, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    zwierząt nie ma".
    > To dawaj te inne czynniki jeśli uważasz że demografia to za mało.

    czynników może być bardzo dużo, nie sposób wymienić wszystkie. Jednym z
    nich może być np. eviction ban w UK czy też wymóg dostosowania obecnych
    budynków do nowych wymagań energetycznych - tutejsi landlordzi mogą
    wybrać inny rynek do inwestycji, bo nawet jeśliby taki wymóg wszedł
    wszędzie, to łatwo mi sobie wyobrazić zakup lepszego papierka w Polsce.
    Wiem, że dzisiaj to śmieszne, ale jakby ban wszedł na dłużej, to pewnie
    znajdzie się wielu przywiązanych do inwestycji w mury. Innym czynnikiem
    jest kryzys który powoli się rozwija. Jeszcze innym migracja. Kolejnym
    nieprzyjazne środowiska do inwestycji w innych krajach (akurat Polska ma
    stosunkowo niskie podatki dla spółek, więc wystarczyłoby żeby nie były
    skomplikowane). A może Polska najdłużej będzie się opierać CBDC? ciężko
    zgadywać, ale na pewno nie można opierać się o jedną zmienną.
    Kolejne pytanie to czy wyludnią się rudery na zadupiach, czy mieszkania
    w mieście.

[...]

    nie trzeba mieć tv żeby to wywnioskować, po wzrostach muszą być spadki,
    szczególnie że to były mocne kilkuletnie wzrosty, więc powrót do cen
    sprzed kilku lat niebyłby niczym szczególnym, a na pewno nie powiązanym
    z demografią.

    Lukasz

  • 15. Data: 2023-01-16 20:23:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 16 stycznia 2023 o 18:45:19 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > szczególnie że to były mocne kilkuletnie wzrosty, więc powrót do cen
    > sprzed kilku lat niebyłby niczym szczególnym, a na pewno nie powiązanym

    Możesz przestać pierdolić o jakiś landlordach. Temat jest o mieszkaniach w Polsce.
    Dawaj te inne czynniki niż demografia dla Polski.

  • 16. Data: 2023-01-17 15:45:30
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 16/01/2023 19:23, Zenek Kapelinder wrote:
    > Możesz przestać pierdolić o jakiś landlordach. Temat jest o mieszkaniach w Polsce.
    Dawaj te inne czynniki niż demografia dla Polski.

    a co Polska to już Korea Północna że żadne zewnętrzne czynniki na nią
    nie wpływają? Pewnie nawet tam wpływają. Weź się ogarnij. Nawet RPP nie
    może sobie dowolnie manipulować stopami, bo musi pilnować wartości
    złotówki, czyli jest zależna od innych krajów.
    Naprawdę uważasz że wpływ na polski rynek nieruchomości mają tylko
    wewnętrzne czynniki? Przecież wystarczy że złotówka straci na wartości i
    mieszkania w Polsce będą dużo bardziej atrakcyjne, a to jest dużo
    bardziej prawdopodobne niż zamykanie ludzi w domach za katar było w 2018
    roku.

  • 17. Data: 2023-01-17 17:36:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 17 stycznia 2023 o 15:45:31 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > mieszkania w Polsce będą dużo bardziej atrakcyjne, a to jest dużo
    > bardziej prawdopodobne niż zamykanie ludzi w domach za katar było w 2018
    Tekstu duzo ale żadnych argumentów których reż miało być dużo. Dane demograficzne
    wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w tej chwili w
    Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41 milionów. To
    zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku nieruchomości.
    Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz mieć swoje
    zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do swojego
    zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei Północnej.

  • 18. Data: 2023-01-17 19:23:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 17 stycznia 2023 o 17:36:28 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    .>To zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku
    nieruchomości.

    To już 10 lat bez zmian wrozysz?
    Wcześniej krótsze okresy przepowiadales
    Ps
    Ja ciągle czekam na te mieszkania w Krakowie po 1000zl/m2

  • 19. Data: 2023-01-18 00:06:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 17 stycznia 2023 o 19:23:28 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    > Wcześniej krótsze okresy przepowiadales
    > Ps
    > Ja ciągle czekam na te mieszkania w Krakowie po 1000zl/m2
    Pytasz to odpowiem. Nie wróżę tylko przewiduje w oparciu o powszechnie dostępne
    prawdziwe dane. W zasadzie to stwierdzenie że przewiduje nie jest do końca poprawne.
    Jeśli dodać dwa do dwóch to wynik jest znany i nie trzeba go przewidywać. Statystyka
    to gałąź matematyki. Liczy się ludzi i dodaje. Stąd wiadomo ile ich jest. Liczy się
    mieszkania i dodaje. Z takich dwóch informacji można policzyć ile ludzi mieszka w
    jednym mieszkaniu albo jaka część mieszkania przypada na jednego człowieka. Po ilości
    dzieci jakie się urodzą w tym roku będzie wiadomo ile będzie potrzeba szkół, sal
    klasowych, nauczycieli, ławek jak osiągną wiek szkolny. Sądzę że do tej pory
    ogarniasz co napisałem. Gdybym kilka lat temu po jakimś programie publicystycznym o
    kiepskich prognozach demograficznych dla Polski nie sprawdził w necie jak będzie
    byłbym tak samo ciemny jak tabaka w rogu jak inni. Dane demograficzne udane
    statystyczne dotyczące nieruchomości nie pozostawiają złudzeń że inwestowanie w
    nieruchomości będzie dochodowe. To
    co piszą w publikatorach to jedna wielka ściema. Był statki dzwonek na zarobienie
    pieniędzy na nieruchomościach i ci co mieli zarobić zarobili. I na pewno nie byli to
    co co nieruchomości kupowali. Ci co kupowali byli typowami baranami do ostrzyżenia.
    Rządowi nie można nic zarzucić bo w tv były programy żeby dobrze ocenić ryzyko bo
    odsetki mogą urosnąć i niekoniecznie bedzie dostateczna ilość chętnych żeby wynająć
    od osoby prywatnej jeśli z zasobach komunalnych są puste mieszkania i że będzie ich
    coraz więcej. Ale ci co są w dużej większości oglądają tylko mecze i debilne kabarety
    zaprawiając się piwskiem to musi się skończyć jak się skończy. Na koniec tego roku w
    realnych kwotach mieszkania mogą być o 25% tańsze. Już staniały od 10 do 15% i ich
    cena nie wzrośnie o inflację. Cudownego uratowania przez Ukraińców nie będzie . Oni
    wprowadzili zakłócenie na kilka procent i z danych statystycznych i prognozowanych
    wynika że w tym roku będzie ich najwięcej i ich liczba spadnie do takiej jak przed
    wojnia za dwa lata. A potem ich jeszcze ubędzie bo chętnie będą wracali do siebie
    żeby za rozsądne pieniądze odbudowywać swoje państwo. Razem z Ukraińcami na Ukrainę
    wyjedzie bardzo dużo polskich budowlańców. W Polsce będą zbędni i tylko Ukraina przy
    odbudowie infrastruktury będzie w stanie ich zatrudnić. Tak wygląda z grubsza moja
    wizja. Jest w niej duża przecena nieruchomości w Polsce. Oczywiście ty i inni możecie
    mieć swoje wizje. Mozecie chcieć o nich pogadać albo zachować dla siebie. Uważam że w
    tym co napisałem nie ma słabych punktów.

  • 20. Data: 2023-01-18 00:24:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Pytasz to odpowiem.
    Sranie w banie :]

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wynajem-mieszkania-w
    -2023-r-na-te-zmiany-musisz-sie-przygotowac/58xgv4s
    Pierdol się :] i nie odpisuj. Nie przeczytam.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>