  • 31. Data: 2023-01-18 19:26:33
    Temat: Re: Najtrudniejszy pierwszy krok. Taka piosenka byla
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/01/2023 18:12, ddddddddddd wrote:
    >A nie,
    > wpływ ma tylko inflacja, stopy
    ^^^^^^^^^^^
    miało być oczywiście demografia

  • 32. Data: 2023-01-18 23:15:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 19:12:25 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    demograficzne wskazują że zakłócenie w postaci wojny na Ukrainie w wyniku którego w
    tej chwili w Polsce spowodowało że liczba ludności na koniec tego roku przekroczy 41
    milionów. To zakłócenie w przeciągu 10 lat nie spowoduje żadnych zmian na rynku
    nieruchomości. Wystarczy porównać z danymi demograficznymi Ukrainy. Dla mnie możesz
    mieć swoje zdanie nawet jak uważam że jest błędne. Ale jak chcesz mnie przekonać do
    swojego zdania to daj jakieś argumenty a nie pierdolenie o landlordach i Korei
    Północnej.
    ilters-will-divide-city-15-minute-neighbourhoods/

    dupy artykułami które w żaden sposób nie opisują sytuacji w Polsce.
    > z dupy to jest twierdzenie że tylko jeden czynnik wpływa na ceny
    > nieruchomości w Polsce więc zamiast się spuszczać na grupach idź lepiej
    > poczytać, może wreszcie sobie uświadomisz dlaczego inflacja musi być
    > wysoka a stopy będą utrzymywane na możliwie niskim poziomie. A nie,
    > według ciebie na ceny nieruchomości wpływ ma tylko inflacja, stopy
    > procentowe nie będą miały żadnego znaczenia.
    Z dupy jest stwierdzenie że są inne czynniki jeśli się ich nie podaje. Czynnik
    demograficzny jest podstawowy. Odpowiada na 99% za ceny nieruchomości na jakimś
    obszarze. Wszystkie inne czynniki można modyfikować albo eliminować. Czynnika
    związanego z demografia w Polsce i tylko nie da się zmienić. Bo każdy kto się
    urodził musi umrzeć. A jak ten co się kiedyś urodził w czasie dużego wyżu
    demograficznego stary umiera to w Polsce zostaje po nim miejsce gdzie żył. W Polsce
    takimi miejscami są mieszkania i domy. Jeśli w łańcuchu demograficznym w Polsce
    powojenne pokolenie było najliczniejsze i wszyscy z niego mają gdzie mieszkać to
    znaczy że zostaną po nich puste nikomu niepotrzebne mieszkania i domy. Jak coś nie
    jest potrzebne bo tego czegoś jest w nadmiarze to podstawowa zasada popytu i podaży
    wymusza obniżkę ceny tego czegoś. I nie ważne czy są to zapałki, drezyny czy
    mieszkania. Niepotrzebnego nikt nie kupuje.

  • 33. Data: 2023-01-19 18:50:57
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 18/01/2023 22:15, Zenek Kapelinder wrote:
    > Z dupy jest stwierdzenie że są inne czynniki jeśli się ich nie podaje.

    podałem ci kilka, ale żaden z nich to nie jest demografia, więc ich nie
    przyjmujesz do wiadomości

    > Czynnik demograficzny jest podstawowy. Odpowiada na 99% za ceny nieruchomości na
    jakimś obszarze.

    ROTFL a firmy jak nie wypracują dochodu to upadną (to nawet było
    logiczne przed 2019), a nierentowne firmy kryzys zmiecie z rynku (a nie
    te nie podłączone do taniego pieniądza) ;-)))

  • 34. Data: 2023-01-19 19:08:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 19 stycznia 2023 o 18:51:00 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > logiczne przed 2019), a nierentowne firmy kryzys zmiecie z rynku (a nie
    > te nie podłączone do taniego pieniądza) ;-)))
    Żadnego logicznego dla Polski nie podałeś. Rozpisywales się a landlordach i
    ograniczeniach w poruszaniu w Szkocji. Dolozyles w pewnym momencie Koreę Północna.
    Twoje argumenty są mniej warte niż prąd potrzebny do ich napisania. W międzyczasie
    według tylko jednego artykułu na jaki się powołałem w innym temacie nieruchomości w
    przeciągu ostatnich trzech miesiecy staniały 12%.

  • 35. Data: 2023-01-20 18:31:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 18 stycznia 2023 o 13:45:30 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > środa, 18 stycznia 2023 o 07:22:01 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):

    > Dla pszczoły 4 lata długo bo żyje 4-6 tygodni. Dla człowieka przeciętnie żyjącego w
    Polsce 76 lat 4 lata nie jest bardzo długi okresem czasu. Były kiedyś tutaj dyskusje
    o czasie zwrotu fotowoltaiki. I były głosy że 10-12 lat to nie jest długo.

    Pozwolisz że tak ogłędnie odpowiem żebyś spierdalał z pszczolam...

    Jednak myslusz- Twoj landrod podniesie Tobie czynsz czy nie?
    Nawet biorąc pod uwagę że to Bałuty.

    >sposób nie opisują sytuacji w Polsce.
    Bałut też się nie da opisać
    Hulajnogę masz czy już gwizdeli z Mastera?

  • 36. Data: 2023-01-20 20:08:05
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 19/01/2023 18:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Żadnego logicznego dla Polski nie podałeś.

    wszystkie są logiczne dla Polski bo Polska to nie wyspa do której nikt
    inny nie ma dostępu - gdy tak będzie, to tylko demografia i polityka
    wewnętrzna będzie wpływała na ceny nieruchomości, ale i wtedy nie będzie
    to 99%-1%, w krótkim okresie przewagę i tak będą miały działania rządu.

    W międzyczasie według tylko jednego artykułu na jaki się powołałem w
    innym temacie nieruchomości w przeciągu ostatnich trzech miesiecy
    staniały 12%.

    dobra, skoro nie rozumiesz, że to przez kryzys a nie demografię, to nie
    mam argumentów, zaczekam do 2027 żeby cię codziennie wyśmiewać.

  • 37. Data: 2023-01-21 00:14:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 stycznia 2023 o 20:08:09 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    > dobra, skoro nie rozumiesz, że to przez kryzys a nie demografię, to nie
    > mam argumentów, zaczekam do 2027 żeby cię codziennie wyśmiewać.
    Jaki kryzys? Pierwszy wykres to czas przeszły
    https://www.google.com/search?q=rozw%C3%B3j+polski+n
    a+tle+europy&oq=roswoj+polski+&aqs=chrome.2.69i57j0i
    13i512l3j0i13i30l2j0i5i13i30j0i5i13i15i30l2.7463j0j7
    &client=tablet-android-lenovo-rvo3&sourceid=chrome-m
    obile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1#imgrc=JuIgE2
    3aOzlREM
    Drugi to czas teraźniejszy i bliski przyszły.
    https://obserwatorgospodarczy.pl/wp-content/uploads/
    2022/02/Wzrost-gospodarczy-w-latach-2022-23-w-Unii-E
    uropejskiej-PKB.png
    Niewątpliwie w Polsce za dobre wyniki i prognozy odpowiada budownictwo a raczej
    ludzie co na własne życzenie kupowali nowe mieszkania jak ich jeszcze nie było.

  • 38. Data: 2023-01-21 00:37:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 20 stycznia 2023 o 18:31:54 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    > Nawet biorąc pod uwagę że to Bałuty.
    > Bałut też się nie da opisać
    > Hulajnogę masz czy już gwizdeli z Mastera?
    Bezcelowe jest twoje pisanie w stylu w jakim to robisz. Nie możesz mnie zniechęcić
    ani obrazić bo zapewne od dawna wiesz że byle kto tego zrobić nie może. Widzę że
    ciebie temat wybitnie wkurwia. Taki temat nie wkurwia tych co nie zainwestowali w
    nieruchomość/ci. Miało być tak ładnie. Kupione na kredyt mieszkanie miało się spłacać
    pieniędzmi z najmu. I taki chuj jak komin Batorego jest. Trochę oddechu mają jeszcze
    ci co w spadku po członkach rodziny z pierwszego powojennego wyżu dostali w spadkach
    mieszkania. Już jest zwolnionych do dwóch milionów mieszkań. Za 15-18 lat będzie
    takich mieszkań ok 6-7 milionów. Z jednego z artykułów
    W Polsce 84 proc. gospodarstw domowych zamieszkuje we własnych nieruchomościach. Od
    prywatnych i instytucjonalnych właścicieli wynajmuje 4 proc. Tyle samo procent rynku
    zajmują mieszkania socjalne, a 7 proc. to inne formy zamieszkiwania, w tym bezpłatne.
    Za chwilę znalezienie najemcy bedzie tak samo możliwe jak znalezienie złotego
    samorodka w Wąchocku. Podobnie ze sprzedażą. Darmo ktoś może z łachy weźmie żeby
    poprzedni właściciel nie płacił kosztów związanych z posiadaniem pustego
    niepotrzebnego mu i nie zarabiającego mieszkania czy domu.

  • 39. Data: 2023-01-21 20:32:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 21 stycznia 2023 o 00:37:11 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    tutaj dyskusje o czasie zwrotu fotowoltaiki. I były głosy że 10-12 lat to nie jest

    Namęczyłem się, elaborat napisałeś a odpowiedzi na proste pytanie nie udzieliłeś.
    Jeszcze raz: czy jak Twojemu landlordowi wzrosną koszty to podniesie Tobie opłaty czy
    nie?

  • 40. Data: 2023-01-21 21:05:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 21 stycznia 2023 o 20:32:14 UTC+1 Kris napisał(a):

> [...]
    > Jeszcze raz: czy jak Twojemu landlordowi wzrosną koszty to podniesie Tobie opłaty
    Nie podniesie.