  • 11. Data: 2014-08-22 09:45:24
    Temat: Re: Naprawa fotela biurowego - jak wyciagnac podnosnik
    Od: hubcio <b...@n...eu>

    W dniu 2014-08-22 08:54, Kris pisze:

    > Popatrz tu:
    > https://www.google.com/search?q=fotel+biurowy+napraw
    a&sa=X&hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=a-j2U5moC
    Mb3O7CsgIAH&ved=0CEIQsAQ&biw=1280&bih=858

    > albo tu:
    > http://archiwum.allegro.pl/oferta/mechanizm-tilt-nap
    rawa-wymiana-fotel-duzy-fv-i4236765508.html
    > Dzięki tym rysunkom zobaczysz z jakichj elementów składa się fotel i będziesz
    wiedział w co przywalić młotkiem.

    No wlasnie na tym drugim rysunku widac to co odkreciłem od fotela, a
    podobno mam bic tam gdzie jest podstawa czyli kolka.
    czyli najpierw trzeba bic w ten amortyzator od dolu fotela tam gdzie sa
    kolka, czy probowac wyjac z tego mocowania co sie przytwierdza do
    oparcia - na te 4 sruby. Bo tak pomyslalem ze jak bede bil od dolu to
    jak to wyjdzie - ktoredy
    I ostatnie pytanie, czy mam byc od dolu w obrecz czy w ten srodek co
    jest jakis "wichajster"

  • 12. Data: 2014-08-22 10:41:47
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-08-22 09:45, hubcio pisze:

    > I ostatnie pytanie, czy mam byc od dolu w obrecz czy w ten srodek co
    > jest jakis "wichajster"

    Najprościej, to odkręcić od fotela, obrócić do góry kołami i wybijać -
    najlepiej w obręcz (choć od tej strony to nie koniecznie - można w
    środek) od strony kółek, następnie po wybiciu, odwrócić, zawiesić na
    jakimś imadle, aby amortyzator zwisał w dół i bić również w obręcz.

  • 13. Data: 2014-08-24 23:18:30
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 22 Aug 2014 09:45:24 +0200, hubcio napisał(a):

    > No wlasnie na tym drugim rysunku widac to co odkreciłem od fotela

    Tego nie trzeba wcale wykręcać.

    Wymieniasz tylko tą część:

    http://www.globalplayer.nazwa.pl/pliki/CB15EF01-081D
    -43E4-