  • 1. Data: 2018-03-01 21:55:02
    Temat: Nawróblanie
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Usłyszałem dziś że w Poznaniu jest wróbloficyt
    i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.
    Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.
    Jak to jest w innych częściach kraju?

    L.

  • 2. Data: 2018-03-01 22:13:45
    Temat: Re: Nawróblanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Usłyszałem dziś że w Poznaniu jest wróbloficyt
    > i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.

    No a pisali, że "nikt nie popiera wróbelka".

    > Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.
    > Jak to jest w innych częściach kraju?

    We Warszawie przez czas jakiś było bardzo marnie,
    ani jednego nie było widać. Teraz znów są i mogą
    brzydką stonogę pochłaniać.

    Jarek

    --
    ...kochajcie do jasnej cholery!

  • 3. Data: 2018-03-03 09:21:03
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 01.03.2018 o 21:55, Lisciasty pisze:
> [...]
    > i mają w tym roku montować kilkadziesiąt budek lęgowych.
    > Ponoć przez ostatnie 40 lat znikło 80% wróbli.

    U mnie, na Opolszczyźnie, wróble jedzą bez skrępowania nasiona
    słonecznika, jakie podaję na parapet.
    Czyli są.

    Krycha.