  • 31. Data: 2016-10-04 14:08:53
    Temat: Re: Niska podłoga z ogrzewaniem podłogowym
    Od: MIKE99822 <m...@g...com>

    Powrócę jeszcze do pierwszego postu, rozmawiałem z firmą od rozwiązania jak w 1
    poście i okazuje się, że cena jaką wcześniej podąłem to była bez paneli
    transmisyjnych z blachy aluminiowej :/. W przypadku kompletu, czyli styro, rury,
    blacha to koszt około 6kpln, sorry że wcześniej wprowadziłem w błąd :/

    System w/w można zalać wylewką, ale dowiedziałem się też, że Powierzchnia pod ten
    system musi być wyrównana, ponieważ jest to gwarancją, że rura będzie siedzieć
    stabilnie w styropianie :/ Także minusy jakie widzę to wylewka samopoziomująca na
    dzień dobry, czyli jakieś 2cm w plecy - takie mam nierówności na długości 12m.