  • 1. Data: 2011-12-17 10:59:02
    Temat: Nowy dywan strasznie "linieje"
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy to tak ma być że nowy dywan z grubym włosem taki co go strasznie
    dziecko lubi. :-) Mechaci się - linieje wyłażą z niego kłaczki.
    Był już chyba 5 razy odkurzany a domownicy nadal narzekają na "włosy w
    buzi" Czy to jest normalny objaw i ustanie czy powód do reklamacji?

  • 2. Data: 2011-12-17 15:27:57
    Temat: Re: Nowy dywan strasznie "linieje"
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Zawsze tak się dzieje. Z tego, co pamiętam, kiedyś mówiło się, żeby
    zwlekać jak najdłużej z odkurzaniem nowego dywanu /tradycyjnego/.
    Należało go tylko zamiatać. Czy chodziło tu o sfilcowanie się podbicia
    wełnianego dywanu i zapobieżeniu "linieniu", czy o jakieś inne
    zabobony - nie wiem...

    Ania

  • 3. Data: 2011-12-17 18:39:15
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Był już chyba 5 razy odkurzany a domownicy nadal narzekają na "włosy w
    > buzi" Czy to jest normalny objaw i ustanie czy powód do reklamacji?

    Zawsze. U mnie po odkurzaniu worek był pełny i tak kilka razy :)

    MaW

  • 4. Data: 2011-12-17 21:03:53
    Od: z <z...@g...pl>

    MaW pisze:

    > Zawsze. U mnie po odkurzaniu worek był pełny i tak kilka razy :)
    >
    > MaW

    Odkurzałem już z 10 razy. Sucho w gębie i nosie. Zaczynie mnie to
    wnerwiać. Wystawić na balkon i wietrzyć. Ile to jeszcze potrwa?

  • 5. Data: 2011-12-20 03:40:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:
> [...]
    > Był już chyba 5 razy odkurzany a domownicy nadal narzekają na "włosy w
    > buzi" Czy to jest normalny objaw i ustanie czy powód do reklamacji?

    wystawić na pół roku na pole niech ludzie po nim deptają potem wyprać i do
    domu :)

    w Persji nowe dywany leżą przed warsztatem i ludzie po nich chodzą aby sie
    wytarły i sfilcowały.

  • 6. Data: 2011-12-21 07:45:57
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    >w Persji nowe dywany leżą przed warsztatem i ludzie po nich chodzą aby sie
    >wytarły i sfilcowały.

    To moze lepiej od razu kupic uzywany, raz, ze nie bedzie mial takiego problemu i dwa
    -
    wyjdzie taniej.