  • 1. Data: 2011-12-13 12:02:52
    Temat: rejestrator 4 kanalowy BCS LE-AN - pytanie techniczne
    Od: "KM" <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam nadzieje ze na grupie sa uzytkownicy ktorzy korzystali/korzystaja z tych
    rejestratorow..... :)
    Ale do rzeczy, szukam informaji jak wyglada sprawa podlaczenia komputera
    bezposrednio z rejestratorem - czy jest to mozliwe ?
    Czy dostepna jest jedynie opcja : rejestrator <-> router <-> komputer ?.
    Zalozenie jest takie ze komputer laczy sie z netem po wifi, natomiast chodzi
    o ewentualne podlaczanie kablem komputera do rejestratora w celu podgladu,
    ew zmiany ustawien.Rejestrator nie musi miec dostepu do internetu.
    Bede wdzieczny za wszelkie info.
    Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem routera,
    nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

    Pozdrawiam
    KM

  • 2. Data: 2011-12-13 14:03:36
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-12-13 13:02, KM pisze:
> [...]
    > Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem
    > routera, nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

    Dwa urządzenia sieciowe zawsze możesz spiąć bezpośrednio kablem,
    najlepiej tzw. crossover, bo nie wiem co masz za komputer, czy obsługuje
    automatyczne krosowanie. Rejestrator na pewno nie obsługuje, nie
    widziałem jeszcze takiego. I trzeba wtedy ręcznie skonfigurować adresy
    IP, żeby były z jednej sieci.

  • 3. Data: 2011-12-13 19:18:56
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik KM napisał:
> [...]
    > Z tego co ogladalem to instrukcja opisuje konfiguracje z uzyciem
    > routera, nie zauwazylem wzmianki o bezposrednim laczeniu.

    możesz bezpośrednio

    pzdr
    GS

  • 4. Data: 2011-12-13 19:55:08