  • 1. Data: 2009-10-16 12:08:04
    Temat: OSB lub GK na podłodze nieogrzewanego pomieszczenia.
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    Mam taki taras ("zielony dach") nad pomieszczeniem ogrzewanym. przy
    tym tarasie jest taka skrytka, czyli ślepe pomieszczenie 2m/2m z
    jednymi drzwiami i z przeznaczeniem na trzymanie gratów tarasowych
    (stolik parasole grill itp). Nie będzie ono ogrzewane ale jest w bryle
    budynku (trochę się samo od niego ogrzeje). Ściany wewnętrzne tego
    pomieszczenia będą "otynkowane" styropianem (5cm) aby nie wychładzały
    się za bardzo pomieszczenia przyległe. Ściany zewnętrzne tego
    pomieszczenia są (jak cała reszta domu) grubo ocieplone styropianem od
    zewnątrz. No i teraz pytanie czy można dać tam na podłogę płytę OSB
    lub GK (suchy jastrych)? Mogę oczywiście poczekać i zrobić tam
    normalną wylewkę (już niestety nie w tym roku), ale z różnych względów
    przydało by mi się takie wykończone pomieszczenie już tej zimy.

    Wie ktoś?
    Może inne opcje?

    Oczywiście grzyb i pleśń niemile widziane, a na podłogę chciałbym dać
    płytki.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 2. Data: 2009-10-16 15:39:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 05:08:04 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > zewnątrz. No i teraz pytanie czy można dać tam na podłogę płytę OSB
    > lub GK (suchy jastrych)? Mogę oczywiście poczekać i zrobić tam

    Możesz dać suchy jastrych, z tym, że to nie jest zwykła płyta gk.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-10-16 17:20:57
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 16 Paź, 17:39, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Możesz dać suchy jastrych, z tym, że to nie jest zwykła płyta gk.

    OK.

    Czyli OSB się nie nadaje?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 4. Data: 2009-10-16 18:30:19
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 10:20:57 -0700 (PDT), Krzemo napisał(a):

    > Czyli OSB się nie nadaje?

    Wedlug mnie nadaje sie jak najbardziej, z tym ze to nieprawda ze OSB jest
    calkiem odporne na wilgoć i zimno, bo jednak potrafi spuchnąć po jakimś
    czasie. Natomiast suchy jastrych to moze byc np. cement i wióry, więc nie
    spuchnie. Problem bedziesz mial taki, ze OSB kupisz wszedzie, a taka plyte
    fermacella niekoniecznie, bo xella sobie wybiera hurtownie z ktorymi chce
    wspolpracowac.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-10-16 18:47:40
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Możesz dać suchy jastrych, z tym, że to nie jest zwykła płyta gk.

    OK.

    Czyli OSB się nie nadaje?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    Daj OSB przeciez na to nie bedzie padać deszcz a od wilgoci z powietrza nic
    jej sie nie stanie .U mnie w blaszaku leży na golej ziemi kawalek OSB3
    juz 4 lata ,wilgoc od ziemi jest a płyta nic nie straciła ze swych
    własciwości.
    pozdrawiam
    RK

    4515 (20091016) __________