  • 1. Data: 2009-10-15 21:46:00
    Temat: Problem z agregatem
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    W związku z brakiem prądu, kupiłem sobie agregat CMI 3.5kW. Prąd co
    prawda już mi naprawili, ale agregat postanowiłem sobie zostawić.
    Agregat był ostatni ze sklepu i dostałem go bez instrukcji.
    Czy ktoś może wie jak ten wynalazek odpalić ? A może jest gdzieś
    instrukcja w necie ?
    Generalnie po wlaniu benzyny, i szarpnięciu zaskakuje na chwilę i zaraz
    gaśnie. Ma jedną taką dźwigienkę która wygląda jak od ssania, ale jak
    się ją pociągnie, to nic to nie daje. Potrafi za to porządnie strzelić z
    tłumika. Mam wrażenie że to cudo jest po prostu rozregulowane - jako że
    waży 65kg, to zanim zawiozę je z powrotem do sklepu, chcę jednak
    spróbować samemu to odpalić.
    Jeśli ktoś podobny ma i mógłby pstryknąć fotki z manuala i podesłać mi
    na priv, to będę wdzięczy.

    Pozdrawiam
    Jarek
    jarek at poczta srv pl

  • 2. Data: 2009-10-15 23:47:02
    Temat: Re: Problem z agregatem
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Jarek" <j...@n...pl> wrote in message
> [...]
    > Generalnie po wlaniu benzyny, i szarpnięciu zaskakuje na chwilę i zaraz
    > gaśnie. Ma jedną taką dźwigienkę która wygląda jak od ssania, ale jak

    Może to diesel ? A ty wlałeś benzyne ? Zrób zdjęcie, bo symbol nic nie mówi.
    każdy importer branduje sobie swoimi nazwami.

  • 3. Data: 2009-10-16 00:08:23
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > sklepu, chcę jednak spróbować samemu to odpalić.
    > Jeśli ktoś podobny ma i mógłby pstryknąć fotki z manuala i podesłać mi

    Ogolnie, zapalsz na ssaniu, gazu nie dotykasz.
    Jak sie rozgrzeje ujmujesz ssania i mozesz dodawac gazu.
    Zobacz jeszcze czy nie masz drugiej wajchy od kranika paliwa.

    Silnik zazwyczaj jest standardowy, kopia Hondy, prosty jak budowa cepa.
    Wiele tam nie da sie popsuc, a do regulacji jest tylko srubka wolnych
    obrotow.
    Tu masz przykladowa instrukcje silnika
    http://www.marpolchmielnik.pl/pliki/hondagx160c.pdf

    pzdr
    Tmek

  • 4. Data: 2009-10-16 08:46:57
    Od: jarek <j...@n...pl>

    Witam!

    kiki pisze:
    > Może to diesel ? A ty wlałeś benzyne ? Zrób zdjęcie, bo symbol nic nie mówi.
    > każdy importer branduje sobie swoimi nazwami.

    Na pewno jest na benzynę.
    Agregat jest taki sam tak ten:
    http://allegro.pl/item778734162_trzy_lata_gwarancji_
    agregat_3_5_4_2_kw_pradu.html

    Jarek

  • 5. Data: 2009-10-16 08:53:13
    Od: jarek <j...@n...pl>

    Tmek pisze:
    > Ogolnie, zapalsz na ssaniu, gazu nie dotykasz.
    > Jak sie rozgrzeje ujmujesz ssania i mozesz dodawac gazu.
    > Zobacz jeszcze czy nie masz drugiej wajchy od kranika paliwa.

    Problem w tym że nie wiem gdzie tu jest gaz, ssanie itp.
    Kranik od paliwa zlokalizowałem i jest odkręcony.

    Mój agregat jest taki jak ten:
    http://allegro.pl/item778734162_trzy_lata_gwarancji_
    agregat_3_5_4_2_kw_pradu.html

    Jedyna rzecz którą coś można przestawić jest ten szary drut zawinięty w
    oczko (trzecie zdjęcie, po prawej u góry). Można to oczko wyciągnąć na
    zewnątrz, ale generalnie niewiele to daje.

    Jarek

  • 6. Data: 2009-10-16 09:58:12
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 16-10-2009 o 10:53:13 jarek <j...@n...pl> napisał(a):

    > Mój agregat jest taki jak ten:

    napisać/zadzwonić do sprzedawcy

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 7. Data: 2009-10-16 12:35:55
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "jarek" <j...@n...pl> wrote in message

    > Jedyna rzecz którą coś można przestawić jest ten szary drut zawinięty w
    > oczko (trzecie zdjęcie, po prawej u góry). Można to oczko wyciągnąć na
    > zewnątrz, ale generalnie niewiele to daje.

    Powinien palić.. teoretycznie. Ja mam dizla na kluczyk i pali jak złoto.
    Zapytaj sprzedawcy.

  • 8. Data: 2009-10-16 16:09:43
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    lukas pisze:

    > napisać/zadzwonić do sprzedawcy

    Agregat kupiony w OBI - jedyne co potrafią przez telefon to przywieźć do
    serwisu. Na szczęście po wielu bojach udało się. Okazało się że miał za
    mało oleju :)

    Jarek

    PS: W OBI kosztuje o 100pln taniej niż na alledrogo...

  • 9. Data: 2009-10-16 20:14:43
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    ooo.. kiki?
    Żyjesz? Na przepustce ze szpitala dla obłąkanych jesteś ;) ?

    pozdr

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 10. Data: 2009-10-16 20:22:38
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości
    > ooo.. kiki?
    > Żyjesz? Na przepustce ze szpitala dla obłąkanych jesteś ;) ?

    Poczytaj bez emocji posty Kikiego to zobaczysz że głupot on nie pisze
    No chyba żeś Ty wykonawca to posty Kikiego Tobie szkodzą zapewne.

    Kris