  • 1. Data: 2009-10-15 20:58:55
    Temat: punkt w insta wod-kan
    Od: "arecki1338" <a...@w...pl>

    Co powinno sie liczyc jako punkt w instalacji wodno-kanalizacyjnej?

  • 2. Data: 2009-10-15 22:00:40
    Temat: Re: punkt w insta wod-kan
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Paź, 22:58, "arecki1338" <a...@w...pl> wrote:
    > Co powinno sie liczyc jako punkt w instalacji wodno-kanalizacyjnej?

    To co sie umowisz i bedzie wpisane w umowie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2009-10-16 05:05:23
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    h.googlegroups.com...
> [...]
    > Co powinno sie liczyc jako punkt w instalacji wodno-kanalizacyjnej?

    To co sie umowisz i bedzie wpisane w umowie :)

    dokladnie tak jak pisze Adam ... zazwyczaj pkt to wyjscie na baterie (lub
    pod zaworki, gdy bateria jest stojaca), pralka i kibel to tez jeden pkt

  • 4. Data: 2009-10-16 05:25:44
    Od: "Czacha " <p...@W...gazeta.pl>

    arecki1338 <a...@w...pl> napisał(a):

    > Co powinno sie liczyc jako punkt w instalacji wodno-kanalizacyjnej? w

    Ja się umówiłem tak: Każda dziurka w ścianie 40 pln, tzn. ciepła woda 40,
    zimna 40 odpływ 40 , wtedy za pkt wychodzi 120pln, a za podłączenie pralki 80
    pln bo tylko zimna woda i odpływ.
    Pozadrawiam
    Czacha

  • 5. Data: 2009-10-16 05:40:19
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Czacha " <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja się umówiłem tak: Każda dziurka w ścianie 40 pln, tzn. ciepła woda 40,
    > zimna 40 odpływ 40 , wtedy za pkt wychodzi 120pln, a za podłączenie
> [...]
    ogolnie to kanaliza idzie zazwyczaj osobno .. ja licze np. 120/pkt wody i
    100/pkt kanalizy (kazdy odplyw) ... ale jezeli nie ma duzo roboty (mala
    lazienka itp) to mozna i tak ... zazwyczja inwestorzy chca jak najtaniej, a
    fachowcy jak najdrozej i trzeba sie spotkac gdzies po drodze ;-) nie
    przeplaciles, ale zeby i praca zostala dobrze wykonana

  • 6. Data: 2009-10-16 06:58:37
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arecki1338" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co powinno sie liczyc jako punkt w instalacji wodno-kanalizacyjnej?

    Pokaż fachowcom co gdzie chcesz mieć i niech oni sami po swojemu te punkty
    policzą.
    Tobie podadzą cene całkowita i wiesz na czym stoisz.
    Każdy fachowiec bedzie liczył inaczej wiec niech liczy sam- Ciebie
    interesuje cena końcowa.

    Krzysiek