  • 41. Data: 2021-10-26 16:25:56
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-10-26 o 13:18, Adam pisze:

    > A, to zależy od częstotliwości. Dla GHz taki siatki chyba są przezroczyste.
    Raczej odwrotnie, nieprzezroczyste.

    --
    Janusz

  • 42. Data: 2021-10-26 19:34:31
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 26 October 2021 at 16:26:03 UTC+2, Janusz wrote:

    > Raczej odwrotnie, nieprzezroczyste.
    >

    > --
    > Janusz
    co bysta nie pisali o klatkach Faradaya
    to kupiłem kiedyś 100 czujników mikrofal z zasilaniem bateryjnym
    i budowalem z nich mesh network wokół stacji bazowych, a także wieszałem w domu na
    sznurkach , w pokojach, przy oknach i obserwowałem które aktywuje komórka podczas
    łączenia

    a czy puszka herbata po herbacie to klatka Faradaya ?

    Wielu twierdzi w mediach, że samochód to juz klatka Faradaya

    Ale wlożylem do puszki metalowej po ciastkach z UK telefon, zamknąłem pokrywkę - byla
    szczelona i zadzwoniłem na mój telefon i zaczął dzwonić

    i to tyle w ramach klatek Faradaya

    Jak puszka nie jest zaspawana i jest zero szczelin to nie jest to żadna klatka
    Faradaya
    i dlatego samochód to żadna klatka Faradaya, bo można w nim prowadzic rozmowy
    komórkowe.

    A że chroni przed porażeniem piorunem to znaczy jedynie , że to odgromnik o specjaln
    ym ksztalcie

  • 43. Data: 2021-10-26 20:30:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Oct 2021 17:11:09 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > I pozamiatane...

    Muszę przyznać, że po 20 latach dożyliśmy godnego następcy Dariusza
    vel Jacka vel...

    --
    Marek

  • 44. Data: 2021-10-26 22:47:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 16:25:56 +0200, Janusz napisał(a):

    > Raczej odwrotnie, nieprzezroczyste.

    Nie siedzę raczej w temacie, choć lata temu robiło się różne radia i
    anteny. Ale wydawało mi się, że jeśli długość fali jest mniejsza od oczka,
    to sygnał przechodzi przez siatkę bez tłumienia.

    Jakieś linki, gdzie mógłbym się doszkolić?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2021-10-27 13:27:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mogło odbyć się jakieś pranko.

    -----

  • 46. Data: 2021-10-28 22:04:21
    Od: Majka <k...@g...com>

    niedziela, 24 października 2021 o 08:44:11 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Google pojechało po bandzie :) Zainstaluj sobie wreszcie czytnik newsów
    > do newsów, czytnik poczty do poczty i przestań używać przeglądarki do
    > wszystkiego. Hint - zainstaluj Thunderbirda.
    > --
    > Jacek
    > I hate haters.

    Udało mi się zainstalować Thunderbirda. Poczta - ok. ale nie mogę subskrybować grup.
    Coś robię nie tak, i nie mogę dojść do tego, co jest nie tak.

  • 47. Data: 2021-10-29 08:44:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 13:04:21 -0700 (PDT), Majka napisał(a):

    > Udało mi się zainstalować Thunderbirda. Poczta - ok. ale nie mogę subskrybować
    grup. Coś robię nie tak, i nie mogę dojść do tego, co jest nie tak.

    1. Plik->Utwórz->Konfigurację innego konta
    2. Na okienku wybierasz Konto grup dyskusyjnych.
    3. Na kolejnym okienku wybierasz swoją ksywkę oraz podajesz adres e-mail
    (moze byc fałszywy).
    4. Na kolejnym okienku podajesz nazwę serwera news. Ja używam
    news.eternal-september.org. Możesz spróbować news.chmurka.net (u mnie
    ten serwer nie chce działać). Eternal-september wymaga wstępnej
    rejsetracji na https://www.eternal-september.org/ Idź do "User
    registration".
    5. Na kolejnym okienku podajesz nazwę zakładanego właśnie konta, czyli
    np. moje-konto.
    6. Na tym koniec konfiguracji konta. Na pasku z lewej pojawia się w
    spisie nazwa założonego konta (domyślnie nazwa serwera).
    7. Pod prawoklikiem na tą nazwę masz przestrzeń precyzyjnego
    konfigurowania tego konta (Ustawienia).
    8. Pod tym samym prawoklikiem masz Manager subskrypcji, tam idziesz.
    Klikasz odśwież, widzisz jak program ściąga listę grup.
    9. Jak ją ściągnie, możesz wybrać interesujęce cię i zaznaczyć do
    subskrypcji.
    Przerób to i daj znać jak na jakimś etapie coś nie zagra.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 48. Data: 2021-10-29 08:49:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    2. Na okienku wybierasz Konto grup dyskusyjnych.
    3. Na kolejnym okienku wybierasz swoją ksywkę oraz podajesz adres e-mail
    (może byc fałszywy).
[...]
    registration". Otrzymujesz tam hasło, które musisz podać w konfiguracji
    twojego konta nwesowego w T-birdzie (to wyjątek wśród serwerów news).

  • 49. Data: 2021-10-29 21:52:58
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > 4. Na kolejnym okienku podajesz nazwę serwera news. Ja używam
    > news.eternal-september.org. Możesz spróbować news.chmurka.net (u mnie
    Chmurka też wymaga rejestracji, tylko nie pamiętam strony.

    > ten serwer nie chce działać). Eternal-september wymaga wstępnej
    > rejsetracji na https://www.eternal-september.org/ Idź do "User
    Ten z kolei jest źle widziany u nas, wiele serwerów news wycina go,
    w efekcie twoje posty widzi tylko wąska grupa.
    Wiem bo sam na nim kiedyś byłem.

    --
    Janusz

  • 50. Data: 2021-10-29 21:59:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 21:52, Janusz pisze:

    > Chmurka też wymaga rejestracji, tylko nie pamiętam strony.

    > Ten z kolei jest źle widziany u nas, wiele serwerów news wycina go,
    > w efekcie twoje posty widzi tylko wąska grupa.
    > Wiem bo sam na nim kiedyś byłem.

    news.neostrada.pl nie wymaga niczego, oprócz polskiego adresu IP :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>