  • 31. Data: 2021-10-25 17:11:09
    Temat: Re: OT - pytanie o grupe pms
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 15:33, a a wrote:
    > Obecnie wszystkie włamania do kompa sa realizowane przez skrypt

    I pozamiatane...

  • 32. Data: 2021-10-25 18:10:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jak inaczej korzystacie z grupy pms? Przez groups.google było dla mojego
    korzystania najwygodniej, teraz nie mogę...
    thunderbird i serwer news:
    https://www.eternal-september.org/

    ToMasz

  • 33. Data: 2021-10-25 18:18:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 25/10/2021 18:10, ToMasz wrote:
    > thunderbird i serwer news:
    > https://www.eternal-september.org/

    Ale sugeruje jednak Thunderbird Portable. Mniej problemów przy
    reinstalacji OSa i migracji na inny komputer.

  • 34. Data: 2021-10-25 18:18:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-10-25 o 18:10, ToMasz pisze:
    > thunderbird i serwer news:
    > https://www.eternal-september.org/
    lepsza jest 'chmurka'
    news.chmurka.net

    --
    Janusz

  • 35. Data: 2021-10-25 20:14:53
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 25 October 2021 at 18:18:58 UTC+2, Janusz wrote:
    > lepsza jest 'chmurka'
    > news.chmurka.net
    >
    > --
    > Janusz
    Dzięki, ale nie skorzystam
    Co z tego, że fizyka najaktywniejsza, gdyż zaledwie kilka wątków, a wszystkie o
    arytmetyce, czyli to nie fizyka

    Z usenetem jest podobnie jak z Naszą Klasą
    Mimiec wykupił i zlikwidował i historia Polaków, polskiej społeczności, zdjęcia
    klasowe, więzi klasowe, zostały zniszczone./

    Pisałem do Ministra Kultury aby kupił Naszą Klasę od Mimca
    ale nie wykazał zainteresowania
    No i Polska Nasza Klasa została zutylizowana przez Mimca

    "Statystyki polskiego Usenetu
    TOP 15

    Poniżej znajduje się lista piętnastu najaktywniejszych w ciągu ostatniej doby
    (24.10.2021) grup z hierarchii pl.* i alt.pl.*. Lista generowana jest codziennie po
    północy. Crossposty zliczane są osobno dla każdej z grup.

    Miejsce Grupa Postów
    1 pl.sci.fizyka 76
    2 pl.misc.samochody 50
    3 pl.soc.prawo 49
    4 pl.soc.polityka 32
    5 pl.misc.budowanie 29
    6 pl.pregierz 27
    7 pl.comp.os.ms-windows.winnt 26
    8 pl.misc.elektronika 16
    9 pl.rec.fantastyka.sf-f 16
    10 pl.rec.paralotnie 11
    11 alt.pl.rec.film.rejs 5
    12 pl.misc.militaria 5
    13 alt.pl.rec.sport.golf 4
    14 pl.sci.inzynieria 4
    15 pl.rec.film 4

  • 36. Data: 2021-10-25 20:17:11
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 25 October 2021 at 20:14:54 UTC+2, a a wrote:

> [...]
    (24.10.2021) grup z hierarchii pl.* i alt.pl.*. Lista generowana jest codziennie po
    północy. Crossposty zliczane są osobno dla każdej z grup.

    Ja wiem, że usenet to dziś martwica
    ale te statystyki są interesujące
    http://news.chmurka.net/top15.php

  • 37. Data: 2021-10-25 22:53:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 17:06:03 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > To bardzo pociągające zajęcie, czytać pl.misc.budowanie przez analizę
    > pola magnetycznego monitora CRT podłączonego do jakiegoś raspberry
    > z thunderbirdem. I to czytać przez ścianę z karton-gipsu -- co dodam,
    > żeby powrócić do tematyki grupy. To bardziej pociągające, a przy tym
    > bardziej logiczne, niż czytanie przez google groups.

    Przez ścianę można czytać (nie tylko przez [przepraszam za brzydkie słowo]
    google groups), ale to zależy, czym ta ściana pomalowana. Bo jeśli ktoś
    znajdzie jeszcze gdzieś starą, prawdziwą farbę miniową, to może nieco
    ekranować.
    I już się wróciło do tematyki ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2021-10-25 22:57:31
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > ale nie wykazał zainteresowania
    > No i Polska Nasza Klasa została zutylizowana przez Mimca

    za wikipedią:

    22 czerwca 2010 nasza-klasa.pl zmieniła się w nk.pl[2]. Posunięcie to
    spowodowane było zmianą charakteru serwisu; następnie stopniowo wygasało
    pierwotne przeznaczenie portalu[14], jakim było odnajdywanie znajomych
    ze szkolnych lat, ustępując miejsca tworzeniu wielopoziomowej platformy
    komunikacyjnej dla polskich internautów. Wiąże się to z wprowadzeniem
    nowych funkcji (m.in. komunikator NKtalk, mikroblog, wpisy, grupy,
    śledzik, ocenianie zdjęć).

    czyli autorom pomysłu zaczęło "odbijać" i zamiast zarabiać, chcieli
    zarabiać bajońskie sumy.

    i dalej
    ... Zmiany dokonane na portalu (m.in. polityka dotycząca ochrony danych
    osobowych, obarczanie użytkowników dodatkowymi kosztami za dawniej
    darmowe funkcje, inwazyjne reklamy) spowodowały gwałtowny spadek
    oglądalności

    wtedy była szansa na zainteresowanie ministra "dziedzictwem"

    i akapit o cenach i handlu:
    W 2007 roku założyciel serwisu Maciej Popowicz sprzedał niemieckiemu
    funduszowi venture capital European Founders swoje 20% udziałów ,,Naszej
    klasy", której całkowita wartość oceniana była wówczas na 15 mln zł[17].
    W okresie między styczniem a czerwcem 2008 roku większościowy pakiet
    udziałów w serwisie nabyło przedsiębiorstwo Forticom, za który zapłaciło
    200 milionów złotych[

    no jeśli ja bym miał coś wartego 15 baniek, a ktoś by mi oferował 200
    baniek - sprzedałbym i nazwał to interesem życia. NK konało, Polacy
    zarobili, ostatni właściciel wtopił jak Sasin z wyborami.

    PAtrz jak tą samą historię można opowiedzieć w inny sposób. raz w
    oparciu mam swoje zdanie, drugi raz, wyrobię sobie zdanie w oparciu o fakty
    ToMasz

  • 39. Data: 2021-10-25 23:02:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

> [...]
    > google groups), ale to zależy, czym ta ściana pomalowana. Bo jeśli ktoś
    > znajdzie jeszcze gdzieś starą, prawdziwą farbę miniową, to może nieco

    Drewniana ściana tynkowana na siatkę Rabitza powinna też mieć niezłe
    własności ekranujące. Siatka Ledóchowskiego będzie nieco gorsza, ze
    względu na większe oczka.

    Jarek

    --
    Jakże ściana ta cienka za nią miła panienka
    Już zaczęła się pewno kłaść spać

  • 40. Data: 2021-10-26 13:18:44
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2021 23:02:36 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Drewniana ściana tynkowana na siatkę Rabitza powinna też mieć niezłe
    > własności ekranujące. Siatka Ledóchowskiego będzie nieco gorsza, ze
    > względu na większe oczka.

    A, to zależy od częstotliwości. Dla GHz taki siatki chyba są przezroczyste.
    Ale tu znów wkraczamy na pl.misc.elektronika ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam