  • 1. Data: 2011-03-15 14:36:14
    Temat: OZC
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Witam.

    W nawiązaniu do przewijających się ostatnio wątków o ścianach i
    zapotrzebowaniu na ciepło chciałem zapytać z jakich programów
    korzystaliście/korzystacie. Mając w perspektywie budowę chciałbym z
    ciekawości policzyć to i owo :-)

    --
    ŁC
    Nie pijam wódki. Ja nią dezynfekuję duszę

  • 2. Data: 2011-03-15 16:18:48
    Temat: Re: OZC
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Mar, 15:36, ŁC <a...@r...to> wrote:
    > Witam.
    >
    > W nawi zaniu do przewijaj cych si ostatnio w tk w o cianach i
    > zapotrzebowaniu na ciep o chcia em zapyta z jakich program w
    > korzystali cie/korzystacie. Maj c w perspektywie budow chcia bym z
    > ciekawo ci policzy to i owo :-)

    Jest tylko jeden sensowny program do liczenia tegoz - Audytor OZC,
    wydany przez SANKOM, a dystrybuowany przez wiekszosc duzych firm pod
    swoimi "markami" typu PURMO OZC, WAVIN OZC i kilka innych. To wszystko
    jest jeden i ten sam program.

    PURMO OZC: http://www.sankom.pl/download/free/pur/setupozc.exe
    Instrukcja: http://www.purmo.com/docs/OZC.pdf

    Uprzedzam - to nie zabawka i nie wystarczy wprowadzic cztery sciany i
    powierzchnie dachu zeby dostac wynik. Licz min. 2 dni na czytanie
    instrukcji + 2 dni na dokladne wprowadzanie danych swojego domu (kazda
    scianka, kazdy otwor, kazda przegroda, nachylenie okien, obrot wedlug
    stron swiata i tak dalej). Jak masz poddasze uzytkowe i sporo skosow -
    przypomnij sobie wczesniej wzory na pole trojkata i trapezu ;-)

    Jak sie zdecydujesz i bedziesz mial jakies problemy czy watpliwosci to
    pisz, chetnie pomoge.
    pozdr.

    --
    Adam