  • 1. Data: 2011-03-14 17:16:06
    Temat: Ogrodzenie z siatki - co ile zastrzały do słupków
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Witam grupę!

    Stawiam ogrodzenie z siatki ocynkowanej 2,5 mm.
    Słupki z rury ocynkowanej o średnicy 51mm i grubości ścianki 1,5 mm.
    Rozstaw słupków 2,8 - 3,0 m. Słupki wbetonowane na głębokość nieco ponad 50
    cm, dół kwadratowy ok. 25x25 cm.

    Jeden bok ogrodzenia będzie miał ponad 100 metrów...
    Czy wystarczy podzielić tę długość na 3 części, tzn. dać zastrzały do
    słupków co ok. 35 metrów?

    Pozdry,
    MW

  • 2. Data: 2011-03-14 19:40:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Mar, 18:16, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    > Stawiam ogrodzenie z siatki ocynkowanej 2,5 mm.

    No to mamy sztame, ja tez sie niedlugo biore za ogradzanie tylu
    dzialki. Mam slupki, zwir do betonu, wiertnica (spalinowa) tez czeka.
    Mam do ogrodzenia ok 200mb siatka w trudnym terenie - same gory doliny
    (takie prawdziwe - na odcinku ~80mb mam "dolek" na jakies 6-7m i potem
    znow gora, dol.. ale siatka to banal :-)

    [...]
    > Jeden bok ogrodzenia b dzie mia ponad 100 metr w...
    > Czy wystarczy podzieli t d ugo na 3 cz ci, tzn. da zastrza y do
    > s upk w co ok. 35 metr w?

    Standardowo sie daje co 25m! Podziel na 4 czesci i bedzie git :) Te
    dwa dodatkowe slupki i komplet naciagaczy Cie po kieszeni nie szarpnie
    za wiele, a siatka wytrzyma bez obwisania znacznie dluzej :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2011-03-15 10:34:24
    Temat: Re: Ogrodzenie z siatki - co ile zastrzaly do slupków
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal

> [...]
    > dwa dodatkowe slupki i komplet naciagaczy Cie po kieszeni nie szarpnie
    > za wiele, a siatka wytrzyma bez obwisania znacznie dluzej :)

    Kurde, troche mi te 25 metrow nie pasuje, bo akurat na 35 metrze ogrodzenie
    lekko skreca (o kilkanascie stopni) i pasowaloby mi tam zakonczyc pierwsza
    czesc siatki i dac zastrzaly :)

    Pozdry,
    MW

  • 4. Data: 2011-03-15 10:57:59
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogrodzenie lekko skreca (o kilkanascie stopni) i pasowaloby mi tam
    > zakonczyc pierwsza czesc siatki i dac zastrzaly :)

    To zrób po 35 i w połowie tego odcinka też :)

    --
    Yozwig

  • 5. Data: 2011-03-15 11:24:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Mar, 11:34, "wolim" <n...@t...pisz> wrote:

    > Kurde, troche mi te 25 metrow nie pasuje, bo akurat na 35 metrze ogrodzenie
    > lekko skreca (o kilkanascie stopni) i pasowaloby mi tam zakonczyc pierwsza
    > czesc siatki i dac zastrzaly :)

    To tak jak radzi Yozwig - te 35 podziel jeszcze na pol.. 35mb to duzo
    - jak naciagniesz mocno to w zimie Ci strzeli. Jak slabo to w lato
    bedzie obwisal :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2011-03-15 11:46:32
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal

    > - jak naciagniesz mocno to w zimie Ci strzeli. Jak slabo to w lato
    > bedzie obwisal :)
    > pozdr.

    Hmm. O tym nie pomyslalem. W takim razie, zrobie tak jak mówicie :)

    Pozdry,
    MW

  • 7. Data: 2011-03-15 13:19:15
    Od: "Yozwig" <j...@o...pl>

    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal

    > Hmm. O tym nie pomyslalem. W takim razie, zrobie tak jak mówicie :)
    >
    > Pozdry,
    > MW

    Podzielenie tych 35m na pół to tylko jedne zastrzały
    dodatkowo a spokój i komfort na wieczność ;).
    Wizualnie też może być korzystnie, a 25m to nie
    zalecana a raczej taka "największa" odległość, więc
    tu będzie prawie idealna :).

    --
    Yozwig

  • 8. Data: 2011-03-15 13:59:15
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Yozwig" <j...@o...pl> napisał

> [...]
    > dodatkowo a spokój i komfort na wieczność ;).
    > Wizualnie też może być korzystnie, a 25m to nie
    > zalecana a raczej taka "największa" odległość, więc

    Ok. To napiszcie jeszcze, czy zastrzały zrobić z tych samych rur, co słupki,
    czy można z profila zamkniętego 40x50 lub jeszcze mniejszego? Wydaje mi się,
    że z profila wyszłoby ładniej. I łatwiej go dociąć żeby idealnie przylegał
    do słupka podczas spawania...

    I na jakiej wysokości powinien być zastrzał? W połowie słupka (licząc tylko
    to co wystaje nad ziemie)?

    Słupki wystają 1,5 m nad ziemię i mają srednice 51mm

    Pozdry,
    MW

  • 9. Data: 2011-03-15 14:20:04
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik wolim napisał:
    > Ok. To napiszcie jeszcze, czy zastrzały zrobić z tych samych rur, co słupki,
    > czy można z profila zamkniętego 40x50 lub jeszcze mniejszego?

    A teownik nie może być?

    pozdr
    Robert G

  • 10. Data: 2011-03-15 14:23:03