  • 1. Data: 2011-03-14 10:13:58
    Temat: Głęboka wanna
    Od: "art_bar" <a...@m...pl>

    Witam.
    Szukam wanny prostokątnej o długości 150 cm i ważne głębokości conajmniej 50
    cm. Czy koś może mi wskazać model lub producenta u którego można szukać?
    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2011-03-14 17:17:37
    Temat: Re: Głęboka wanna
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Użytkownik "art_bar" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Szukam wanny prostokątnej o długości 150 cm i ważne głębokości conajmniej
    > 50 cm. Czy koś może mi wskazać model lub producenta u którego można
    > szukać?
    Mowisz o glebokosci "zewnetrznej" czy "wewnetrzenej ?
    Ja mam np taka z sunplastu ma 450 glebokosci "wewnetrznej i jest naprawde
    gleboka.
    Tu masz katalog
    http://sanplast.pl/SAN_PKI/PL/infopliki/INFOPLIK_220
    0/Ulotka_WannySanplast2010.pdf
    Pzdr

  • 3. Data: 2011-03-15 21:51:31
    Od: "Dorota Sosnowska" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl>

> [...]
    > Szukam wanny prostokątnej o długości 150 cm i ważne głębokości conajmniej
    > 50 cm. Czy koś może mi wskazać model lub producenta u którego można

    z tego co pamiętam to Kaldewei miało takie wanny.

    Dorota
    http://autumn.blog.pl/

  • 4. Data: 2011-03-16 12:03:09
    Od: "art_bar" <a...@m...pl>

    Dziękuję za podpowiedzi. Jednak znalezienie takiej wanny będzie trudne.
    Pzdr Artur