  • 1. Data: 2011-03-15 18:25:40
    Temat: Zwrot VAT - błędy
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Zakładam, że złożę dokumenty potrzebne do zwrotu VAT-u (materiały
    budowlane).
    Przeglądam co może być odliczone a co nie i klasyfikuję faktury do
    załączenia.
    Co będzie jeśli zaliczę fakturę, z której VAT nie podlega odliczeniu?
    Czy US odrzuci wniosek i będę musiał wypełniać nowy czy może
    samodzielnie skoryguje należną kwotę zwrotu?

    --
    M.

  • 2. Data: 2011-03-15 18:43:09
    Temat: Re: Zwrot VAT - błędy
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-03-15 19:25, Shreek pisze:
> [...]
    > Czy US odrzuci wniosek i będę musiał wypełniać nowy czy może
    > samodzielnie skoryguje należną kwotę zwrotu?

    Wezwie cię i będziesz musiał skorygować.

    M.

  • 3. Data: 2011-03-15 18:48:01
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-15 19:43, M pisze:

    > Wezwie cię i będziesz musiał skorygować.

    Aha, czyli można liczyć na jakąś informację zwrotną.
    Bałem się, że jak zrobię błąd to US odrzuci wniosek i tyle.

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-03-15 19:54:37
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "Shreek" <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Aha, czyli można liczyć na jakąś informację zwrotną.
    > Bałem się, że jak zrobię błąd to US odrzuci wniosek i tyle.

    U mnie w US korygują i to... w obie strony :) bramę garażową mi odrzucili, bo
    mam garaż wolnostojący, ale coś innego na jakiejś fakturze nie było ujęte i
    kobieta to dopisała.

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2011-03-15 20:26:59
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co będzie jeśli zaliczę fakturę, z której VAT nie podlega odliczeniu? Czy
    > US odrzuci wniosek i będę musiał wypełniać nowy czy może samodzielnie

    u mnie Pani była bardzo miła i popisała ołówkiem na minus (pozycje, które
    nie powinny być odliczone), ale tez na plus (coś się dało odliczyć, a ja tej
    pozycji nie policzyłem). Poprawiłem na miejscu długopisem, postawiłem
    parafki i gotowe :)
    byłem bardzo pozytywnie zaskoczony

  • 6. Data: 2011-03-16 12:24:30
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-15 21:26, Grzegorz M pisze:
> [...]
    > pozycji nie policzyłem). Poprawiłem na miejscu długopisem, postawiłem

    Dokładnie tak samo - nawet po sprawdzeniu wyszło kilkaset zł więcej do
    zwrotu

    Ariusz

  • 7. Data: 2011-03-16 13:52:54
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 15-03-2011 19:25, Shreek rzecze:

    > Co będzie jeśli zaliczę fakturę, z której VAT nie podlega odliczeniu?
    > Czy US odrzuci wniosek i będę musiał wypełniać nowy czy może
    > samodzielnie skoryguje należną kwotę zwrotu?

    Ładnie poproszą Cię o skorygowanie, a jak nie będziesz chciał,
    to wg ustawy naczelnik wyda decyzję i samodzielnie określi
    kwotę zwrotu.

    --
    Dominik (& kąpany)