  • 1. Data: 2009-09-18 17:05:56
    Temat: Odbiór gazu pytaniue
    Od: "Czacha " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 2. Data: 2009-09-18 17:09:08
    Temat: Re: Odbiór gazu pytanie
    Od: "Czacha " <p...@g...pl>

    Czacha <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    >ma podciągnięty gaz do budynku, jakie muszę przygotować dokumenty żeby
    założyli mi licznik gazu? Mam protokół od kominiarza i próbę szczelności
    inst. gaz czy coś jeszcze potrzebuję?

  • 3. Data: 2009-09-18 19:10:29
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Czacha " <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > założyli mi licznik gazu? Mam protokół od kominiarza i próbę szczelności
    > inst. gaz czy coś jeszcze potrzebuję?
    A nie prościej zapytac w zakładzie gazowniczym?
    nie pisze tego złośliwie ale co gmina i zakład to inne wymagania.

    Kris

  • 4. Data: 2009-09-18 21:29:52
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Czacha " <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > założyli mi licznik gazu?

    Umowę o dostawę gazu.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 5. Data: 2009-09-18 22:14:06
    Od: zbooY <z...@g...com>

    On 18 Wrz, 19:09, "Czacha " <p...@g...pl> wrote:

    > założyli mi licznik  gazu? Mam protokół od kominiarza i próbę szczelności
    > inst. gaz czy coś jeszcze potrzebuję?

    mam pytanie odwrotne - mam 2 umowy i 2 liczniki gazu i chcialbym jeden
    zlikwidowac i a drugi przeniesc do skrzynki przed dom
    i przy okazji wymienic cale rury gazowe w domu na mniejsze srednice w
    miedzi

    teraz zglosilem do gazowni zdjecie pierwszego licznika

    natomiast hydraulik powiedzial, ze on przeniesie ten licznik drugi
    razem z plombami bo przed budynkiem jest glowny zawor gazu i
    przeniesie jak bedzie mienial wszystkie rury idac od tego zaworu

    pytanie jest takie - czy to hydraulik powinien przenosic licznik czy
    gazownia?

    bo gazownia chce jakies dokumentacje instalacji po remontach czy jakos
    tak a ta instalacja w obecnej sytuacji jest juz sama w sobie tragiczna
    na starych rurach stalowych...

    ktos to sprawdza gdzie jest licznik jak go spisuje?
    kominiarze juz byli i bedzie jeszcze jedna opinia po założeniu kotła

    z.