  • 31. Data: 2017-05-20 22:07:53
    Temat: Re: Odgromówka pod styro czy na wierzchu?
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 21:42:36 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > Ale jak juz sie zrobi porzadnie, to niestety dozywotnio nalezy placic komus za
    pieczatki ;)

    placisz za badania czy urządzenie wciąż działa. Bo raczej sie nie spodziewasz ze są
    wieczne?

    b.

  • 32. Data: 2017-05-20 22:10:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 20 maja 2017 10:39:48 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
> [...]
    juz sie ja zrobi, to wszystkie papiery z okresowych pomiarow zapewne trzeba miec...
    jak nie to sie zaniedbalo/olalo/ wspolwina;) ;) ;)

    > Ee, mam kamerę w samochodzie, ale gdy ktoś puknął na parkingu to
    > ubezpieczyciel z AC nie wypominał dlaczego się nie nagrało i w takim
    > razie nie wypłacą :-P

    gdybys mial obowiazek prawny (ustawowy lub w warunkach ogolnych) kamere miec, a byś
    jej nie miał, to nie ulega wątpliwosci ze grosza bys nie zobaczył.

    b.

  • 33. Data: 2017-05-21 00:00:53
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Czytalem kiedys opracowanie, ze w domu z prawidlowo wykonana instalacja
    odgromowa temperatura przewodow podczas uderzenia pioruna nie przekracza
    70st i taki stan i tak trwa bardzo krotko. Wystarczy wiec peszel i nic
    sie nie zapali.
    Piotr